måndag 8 februari 2010

Ny vecka

Dagens: Topp H&M, jeans ONLY, armband Gina Tricot och Puss.se och
halsband Puss.se

Ja nu har ännu en ny vecka tagit sin början då. Dagen har mest ägnats åt skolböcker och jag ska ägna mig åt det ännu ett tag och så ska jag ta och beställa lite nya kläder hade jag tänkt. Sen ikväll får vi se vad som händer.

Ni har väl inte missat tävlingarna som pågår? Isåfall gå in här och tävla om ett snyggt Avanna linne och här för att tävla om ett presentkort värt 250 kr hos Tedags.

17 kommentarer:

  1. Hejsan. Allt bra idag?? Hoppas att du fått en bra start på denna veckan.

    SvaraRadera
  2. Haha nej jag minns inte heller, så vi kan nog hoppa över det... *ler*

    SvaraRadera
  3. Ja dte gick bra, boken slut, dock var den rätt tråkig, hade vissa glimtar, så tur jag läste dne här så man gjorde det , hemma hade dne bara fått ligga haha

    SvaraRadera
  4. Haha nej jag skyller minnet på åldern jag... *s* ja dte är skönt, bara hoppas de 3 som är kvar är bättre =)

    SvaraRadera
  5. Tack så mycket. Jo det e bara bra med mig idag. Jag dricker inte té tyvärr. Tycker det blivit så tråkigt att vara med o tävla jag vinner aldrig ändån.Skrattar. Vad hittar du på ikväll??

    SvaraRadera
  6. hur har ditt pluggande gått idag?

    SvaraRadera
  7. That's such a nice outfit

    SvaraRadera
  8. fina armband :)

    /neafoshoo

    SvaraRadera
  9. Sv: haha ja, jag e också trött på snö, men vi lär ju få dras med det iaf månaden ut *suck*

    SvaraRadera
  10. Ja en ny vecka och det är bara att börja räkna ner mot helgen igen, hehe!

    SvaraRadera
  11. Känner igen det där med att dte gått så där :)

    SvaraRadera
  12. Snyggt:)

    Svar: ja det var gott;P

    /E

    SvaraRadera
  13. Okej. Samma här. Ska lägga mig o läsa för min boxer fungerar inte av någon konstig anledning. Så ingen tv :(

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails