lördag 13 februari 2010

Lördag och tentaplugg...

Dagens: Klänning Love you longtime by Katy Horwood, strumpbyxor Åhléns, halsband puss.se och armband från puss.se, Gina tricot & några från en goodiebag.

Nu är min man iväg och hjälper sin syster att göra om deras barnvag från ligg- till sittvagn och jag har pluggat lite gamla tentor. Nu tänkte jag ta och läsa de sista sidorna i boken jag började läsa igår och sen vet jag inte riktigt vad som händer ikväll... Blir troligtvis lugnt skulle jag tro.

14 kommentarer:

  1. Vilka fina kläder och accessoarer :-)

    Vad brukar du använda för kryddor i köttfärsen?

    SvaraRadera
  2. haha tackar :)
    haha aa, den är väldigt bra :)

    SvaraRadera
  3. Vad mycket du har hunnit med:)

    Svar: ja det var det:)

    Gör det du:)

    /E

    SvaraRadera
  4. Duktig du är som pluggar :D

    SvaraRadera
  5. Okej. Lycka till med tentan !:D

    Ska du se på melodifestivalen ikväll då?

    SvaraRadera
  6. Japp här är det melodifestivlaen som som gäller;)
    Hoppas pluggandet gick bra!?

    SvaraRadera
  7. lycka till med pluggningen!

    SvaraRadera
  8. awww...nice to see your photos, sweetie!
    you look great and in love this Valentines Day.

    Happy Vday!

    SvaraRadera
  9. SV: det hoppas jag med, än har den inte gjort det :(

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails