måndag 15 februari 2010

Nytt


Igår shoppade jag tre par strumpbyxor; ett par med ett svart och ett vitt ben, ett par blå och ett par rosa. Sedan blev det även nya grytlappar och ett matchande förkläde till mig, en vattenkittel (nu kan jag leka påskkärring, jippie!;-)) och en liten ugnsform.

Nu ska jag iväg på ett seminarie så jag skriver mer när jag kommer hem. Hoppas ni alla haft en fin start på veckan. Glöm inte bort att gå in här och för att tävla om ett presentkort värt 250 kr hos Tedags.nu.

9 kommentarer:

  1. Hejsan. Jo det e bra med mig idag :) Jadå dagen var mysig.
    Kul med nya saker till köket :)

    SvaraRadera
  2. Fint förkläde!! Ett sådant skulle jag med behöva.

    SvaraRadera
  3. Sånna fina färgglada strumpisar

    SvaraRadera
  4. Jag hoppas att du hade en bra och mysig alla hjärtans dag iallafall :)♥

    SvaraRadera
  5. härligt med lite färgglada strumpbyxor :)
    /neafoshoo

    SvaraRadera
  6. Tack snälla du för det fina Avanna linnet som jag vann..kramiz Mamma Mia

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails