måndag 22 februari 2010

Går utmärkt det här....


Försöker avboka en tågbiljett imorgon för seriöst, vem vill lita på att tågen går nu?? På SJ:s hemsida står det att om man inte vill åka med dem nu får man sina pengar tillbaka oavsett biljettyp men eftersom min biljett egentligen inte är avbokningsbar så får jag att jag kommer att få 0 kr tillbaka när jag försöker avboka på internet och det tänker jag inte godkänna. Det är inte mitt problem att alla tåg är inställda... jag ska ha mina pengar tillbaka! Försöker ringa SJ nu, tror ni det är lätt att komma fram där nu eller?! Hur lång väntetid som helst och jag har inte tid att sitta här hela dagen. Börjar bli nådigt förbannad nu kan jag säga.

Okey.. nu har jag gnällt av mig, nu ska jag inte avreagera mig mer. Inte här på bloggen iallafall.;-)

10 kommentarer:

  1. Kan tänka mig det är jobbigt... Jag hoppas dte blir bättre till fredag då jag skall ut och åka.... :)

    SvaraRadera
  2. Sv: Tack :)
    Allt bra annars?

    SvaraRadera
  3. Sv: Det är bra här med, lite less på snökaoset bara.. det verkar du också vara :P

    SvaraRadera
  4. Åh jag hoppas du får dina pengar tillbaka!

    SvaraRadera
  5. jag testar med sj--- tågen går ju här nere iaf...så det har inte snöat på 2 dygn nu så :)

    SvaraRadera
  6. Sorry to hear about your train troubles. Hope you get it sorted out... I had huge travel problems back in December because of snow.

    P.S. That Botkier bag you posted a few days ago is gorgeous!

    SvaraRadera
  7. Hejsan,
    vinnaren av boken "14år till salu" är nu dragen.
    Tyvärr blev det inte du som vann, men kika gärna in på bloggen och gå in på vinnarens blogg och gratta henne! :)
    Bättre lycka i nästa tävling!

    SvaraRadera
  8. Svar: I lördags vart det fest och utgång för mig, riktigt skoj!
    Annars tränade och slappade jag.


    Klart att du ska ha dina pengar tillbaka!

    SvaraRadera
  9. Du får nog gå till en sån där butik, om det finns nån i närheten. Telefon lär ju ta aslång tid.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails