lördag 6 februari 2010

Sen middag idag



Blir en sen middag idag, men det kommer nog att bli gott. Kyckling och grönsaker i lergryta och så ris till, mums!=) Kikar lite på Melodifestivalen nu. Min favorit är en av programledarna - Dolph Lundgren. Kul att de valt honom till en av programledarna. Tycker Christine Meltzers vita klänning var supersöt men tycker tyvärr inte hon passade så bra i den.

Nu är det dags för Brottskod: Försvunnen. Det ska jag titta på så kanske skriver mer sen, vem vet?

18 kommentarer:

  1. Fyfan alltså, det var ingen dålig historia *ryser*

    Jodå, helgen har varit ganska ok förutom det som hände idag då... Umgåtts med familj och släkt.. Själv då?=

    SvaraRadera
  2. sv; nej, nu känns det faktiskt mest som att man ser det bara för att man ska se det, inte för att man själv tycker att det är kul!

    SvaraRadera
  3. ibland kan det bli sen middag men det gör väl ingenting? :)

    sv: jobbar inom vården :) varför trodde du butik?

    SvaraRadera
  4. sv; min sambo tyckte inte riktigt detsamma ;D men jag tycker det är så klockrent!

    SvaraRadera
  5. sv; nej, det verkar inte som att han tyckte det var riktigt lika kul som jag tyckte =)

    SvaraRadera
  6. Sv: Haha ja jag tröttnar aldrig på Vänner! =)

    SvaraRadera
  7. Jag tycker du kunde tagit någon annan än henne :)

    Ja, vi hade en kon bra dga..precis vad jag behövde :)

    SvaraRadera
  8. SV: The ugly truth var mycket bättre än district 9 haha :):)

    SvaraRadera
  9. Jag hade missat att melodifestivalen börjat gå...

    sv: jadå, lite försenad men jag kom fram till skolan :)

    ja verkligen :)

    Ja på tunnelbanan kan jag förstå att det måse vara jobbigt att plugga, men på bussresor så länge man inte bara åker kort går det ganska bra tycker jag.
    Ja vanlige böcker är lättare att konsentrera sig på, lättare att hänga med tråden i dom.

    SvaraRadera
  10. Mmm låter gott :)

    sv: Tack, jag gillar den supermycket :)

    SvaraRadera
  11. tack så mycket :)

    sv: det låter sköönt :)

    SvaraRadera
  12. svar;Tackar =)

    dom är från linex alltiop =)

    SvaraRadera
  13. låter som en god middag :)
    /neafoshoo

    SvaraRadera
  14. My friend loves using the clay pot to cook, but I've personally not tried it yet...

    Hope you're having a lovely weekend!

    SvaraRadera
  15. Ja då fast jag tyckte inte det var något vidare faktiskt :P

    Jag ska strax sätta igång med lite läxor, kom hem för en stund sen! Gör du då?

    SvaraRadera
  16. På tal om Melodifestivalen så tycker jag att du ska besöka min blogg på http://www.sjmelodifestivalen.se

    Där kan du bland annat tävla om snygga klockor från Jet Set Addiction!

    /Johan

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails