torsdag 4 februari 2010

lunchpaus

Dagens: tröja Kan Dee och jeans Only

Nu har jag precis ätit lite lunch. Pannkakor - mums!=) Skippar första seminariet idag som inte är obligatoriskt och går bara på det andra. Har jag tur hinner jag skriva klart skrivuppgifterna innan jag måste åka så jag slipper göra det när jag kommer hem ikväll runt 17:30. Så dags att ta nya tag så jag förhoppningsvis hinner klart.

Det är väl ingen som glömt att anmäla sig till tävlingen där ni kan vinna ett snyggt Avanna linne? Isåfall gå in här och delta!

12 kommentarer:

  1. Riktigt snygg tröja,,ser jätte skön ut.Ha en skön dag.kram kram

    SvaraRadera
  2. Japps, nu ska bloggen fungera iaf :)

    SvaraRadera
  3. Okej :) Det är inget planerat än, själv då?

    SvaraRadera
  4. snygg tröja :)

    /neafoshoo

    SvaraRadera
  5. näfy! hahaha oj vilken tid.. hur kom de sig? tur han inte åkte till jobbet bara så hehe

    SvaraRadera
  6. Hejsan. Ja det gick bra o ta stygnen. Men ont gjorde de och nu är foten svullen o värker. Men det går över. Ja många tycker att de luktar för mycket. Men jag älkar den doften :P Vad e det för seminarium du ska på?

    SvaraRadera
  7. så fin tröja :D

    sv: ja det är skönt! de gjorde ett serverbyte igår så det var därför men det verkar fortfarande krångla lite.. hoppas det löser sig snabbt!

    SvaraRadera
  8. va drygt.. jag fryser typ jämt om fötterna, har tjocksockar på mig nästan året runt så jag behöver verkligen golvvärme :p

    SvaraRadera
  9. vet du förresten varför man alltid får klicka två gånger på skicka kommentarknappen på blogspotbloggar? den kommer aldrig fram på första..

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails