onsdag 3 februari 2010

Nya laptop fodralet


Hämtade lite post idag.=)

Nya laptop fodralet

Seminariet idag gick bra. Efter det åt jag lunch och sedan åkte jag till studiebesöket. Det var helt okey men det var så dålig luft där inne att jag höll på att somna... Vi slutade iallafall lite tidigare än enligt schema så det var skönt.=)

När jag åkte hem passade jag på att åka och hämta min post som kom i måndags och igår så nu har jag ett laptop fodral till min lilla baby.;-) Det kommer från Laptop-skydd.se.

Nu har jag läst allt som ska läsas till imorgon så nu tänkte jag nog ta det lite lugnt och sätta igång med att skriva klart grupparbetet imorgon.

11 kommentarer:

  1. Snyggt. Själv har jag köpt ett i gummi, med däckmönster. Skitcoolt.

    SvaraRadera
  2. gracias porfarvor ^^,
    nu mår jag lite bättre hihi
    sitter o smuttar på lite sockerdricka o håller koll på blogg.se

    vad gör du för något?

    SvaraRadera
  3. the case is as cute as your new laptop :)

    SvaraRadera
  4. SV: så himla tråkigt med en massa snö nu!!

    SvaraRadera
  5. Haha måste ju säga vad ovanligt med paket! haha :)

    Jo den har varit bra, tack! Först sovmorgon, sov till 8! Sen slutade vi halv 1 också efter bara två lektioner där vi inte alls gjorde mycket. Sen har jag bara läst lite historia hemma, men känns som förhöret kommer gå bra imorgon :)

    Jag tänkte läsa lite gran nu strax, har en bok för tyskan jag ska läsa. Gör du då?

    SvaraRadera
  6. Hej
    Glad du tyckte om den!

    Hoppas den håller din lilla baby varm i den kalla vintern :)

    SvaraRadera
  7. Ja det var super bra att det blev rätt nu :) Okej ja det e klart. Men som sagt nu e snart helgen här.De går jättefort. Kram

    SvaraRadera
  8. åå älskar att få paket på posten.

    med mig är de bra, röstade du på mig? kom ihåg tävlingen hos mig med.

    SvaraRadera
  9. har stället du köpte laptopp skyddet kommenterat din blogg =P funny thang.. heheh
    joo da, fått nåra gulliga kommentz?
    jag borde nog också sova nu egnetligen =/

    SvaraRadera
  10. snyggt laptopskydd... skulle med behöva ett... :)

    jobbigt med dålig luft... :(

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails