onsdag 24 februari 2010

Buzzador och Dove visiblecare renewing




Yes, nu kan jag äntligen skriva nya inlägg igen.. var tvungen att gå tillbaka och använda en äldre blogger editor. Ska lägga upp bilderna från igår senare då.=)

Igår hämtade jag mitt paket från Buzzador innehållandes Dove visibleCare renewing creme body wash. Den luktar helt underbart gott och krämen känns riktigt skön. Gillar att flaskan har öppningen neråt så man slipper skaka flaskan för att få ut krämen när den börjar ta slut. Ska bli kul att se om den fungerar.=) På tre veckor ska man få synligt vackrare hud. Renewing som jag ska prova ska ge hela huden en förbättrad struktur, spännande.=)

9 kommentarer:

  1. Hoppas det fungerar:)

    Svar: Åh vad bra:)

    /E

    SvaraRadera
  2. Åh, vilken härlig present från Buzzador, eller present och present, PRODUKTPROV! Jag är också medlem där, men får bara sådana alternativ som kostar en, men ta LoveFilm som exempel eller något kreditkort... BLÄ!

    SVAR: Jaaaaaa, det var grymt skönt att vi blev hämtade. Tog ju över en timme att ta sig in till stan från Huddinge - och då räknar jag INTE in förseningen som låg på en halvtimme!

    SvaraRadera
  3. va kul att få testa saker sådär! blev medlem jag med för ett tag sen men har inte fått nån inbjudan än eller va de het :p

    jaa jag hatar när bilen inte startar! allt blir ju så omständigt vart ju tvungen att gå in igen och ta på mig hundra lager kläder ungefär för att istället kunna gå och handla :p

    skulle du vilja hjälpa mig vinna en dator förresten? läs isåfall detta http://heyli.blogg.se/2010/february/rosta-pa-mig.html, skulle vara jättetacksam om du röstade!

    SvaraRadera
  4. Väskan är i helt perfekt skick, (ser helt ny ut) köpt på åhlens av märket complete. 200 kan jag nog tänka mig att leva utan den för.

    SvaraRadera
  5. Oj det var en himla massa flaskor - hoppas krämen är lika bra som den verkar!

    Ska kolla vad frakten blir - fullt upp resten av veckan - men på måndag hinner jag kolla det. Tror inte det blir så dyrt om jag packar den smart=) Återkommer på måndag.

    SvaraRadera
  6. bra med öppningen neråt :p

    /neafoshoo

    SvaraRadera
  7. Fy så överdrivet, 3 timmar mot annars 1? Visste att det skulle bli såhär iom snön. Förargligt på ett sätt. Jag sätter mig nog inte gärna på en buss eller ett tåg förren allt är stabilt igen...

    SvaraRadera
  8. Vad kul!
    Jag är med i buzzador men det var evigheter sen som jag fick hem något skoj.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails