måndag 22 februari 2010

Paus


Nu tar jag en liten Chiquita smoothie paus. Den är faktiskt riktigt god Kokos-Mango smoothien. Den smakar milt och gott av mango och banan med en liten antydan av kokos. Perfekt när man är lite sugen på något.=)

Lyckades avboka min tågbiljett och få pengarna tillbaka. Kvinnan som jag pratade med hos SJ:s kundtjänst var supertrevlig. Tur det för jag var på ganska dåligt humör efter att ha suttit i telefonkö i över 40 minuter och det är ju faktiskt inte kvinnan på kundtjänsts fel att tågtrafiken strular.

Annars så har jag bara varit hemma och pluggat idag, skönt att inte ha haft något på universitetet idag eftersom tunnelbanan inte går annat än till stationerna som ligger under jord. Hade varit riktigt jobbigt att behöva åka någonstanns idag...

Vinnaren av ett presentkort värt 250 kr hos Tedags.nu blev Jessica Rickardsson. Presentkortet kommer att skickas till dig från företaget. Hoppas du gillar vinsten.=)

12 kommentarer:

  1. Jag skall inte åka förrän fredag kväll..så jag kan bestämma då om jag skall avboka eller inte...jag har ombokningsbar så :) Blir dyrare för mig och flyga eftersom jag måste ta mig till Malmö...

    SvaraRadera
  2. Underbart att du fick tillbaka pengarna :D

    SvaraRadera
  3. Du det hoppas jag också, är så sjukt nervös ;D HAHA

    SvaraRadera
  4. Svar: Jag hoppas verkligen det :D

    SvaraRadera
  5. kul att du vill vara med :D

    gu va gott de där såg ut :D

    SvaraRadera
  6. Jessica Rickardsson22 februari 2010 17:55

    Tåg verkar onekligen inte vara "the shit" just nu.
    Men åh - jag vann. Tack! *glad*

    SvaraRadera
  7. this looks good. and healthy!

    SvaraRadera
  8. Ja, får hoppas det.. bara jag kommer upp är det bra, hem är inte så noga, haha.... *ler*

    ja, det gör ju det..kolla flyg ändå, fanns inga hem på söndagen som jag tänkte åka hem.... men det blir billigare med tåg för mig eftersom jag boka det så långt innan...betalar bara 500kr t/r... men har gruppspykologi och läsa så jag skall nog överleva och sitta fast i en snödriva i värsta fall haha

    SvaraRadera
  9. Ser gott ut ju :-) Hur mår du förresten, med tanke på.....

    SVAR: Töntarna utstrålar att de står för allt de gör *pyttsan* men har inte vågat kontakta mig, fastän jag har KLARA bevis på att det är dem. Det bevisar bara vilka fega och patetiska psykfall jag har att göra med.

    SvaraRadera
  10. Den där smoothien ser riktigt god ut. Måste spana om den finns här =)

    SvaraRadera
  11. åh va gott, vilken tur att det löste sig

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails