onsdag 17 februari 2010

Bilder från igår och en sorglig händelse...



Det har hänt något väldigt sorligt och tragiskt så får se hur mycket jag orkar blogga idag...  Bjuder iallafall på lite bilder från igår. Bakade minisemlor efter Emma-Lous recept och de blev verkligen jättegoda.=) Jag blandade dock mandelmassan med grädden för jag tycker det är godare. Till middag blev det Ceasar sallad "deluxe".

Nu ska jag ta och äta lite lunch och se om jag får lite pluggat inför tentan imorgon, är lite disträ efter det som hänt....

14 kommentarer:

  1. Tråkigt att dte hänt något... :)

    men maten och bakningen såg god ut

    SvaraRadera
  2. Såg riktigt gott ut!

    Hoppas du snart mår bättre...

    SvaraRadera
  3. sv: mm, en rätt nära vän som både jag och min sambo umgicks mycket med :(

    SvaraRadera
  4. Mm tråkigt när det blir så ..

    SvaraRadera
  5. Men åh, hoppas att det inte är alltför allvarligt, även om det låter som så :/

    *massor av kramar*

    SvaraRadera
  6. Salladen ser underbart god ut!:)

    Usch låter inge bra att det har hänt något:/

    Svar: Nej men snö kommer det minsann, blää!!

    /E

    SvaraRadera
  7. Ja, det är hemskt, men såna böcker ger en något.

    SvaraRadera
  8. Men usch du, låter inte alls bra. guuu så hemskt. Finner inga ord att säga. ta det lugnt du för ni behöver varandra nu. beklagar verkligen.

    SvaraRadera
  9. åh, den där maten såg inte dåligt god ut! :)

    SvaraRadera
  10. Gud så gott det där ser ut! Måste laga något liknande snarast!

    SvaraRadera
  11. vad gott me semlor! har inte ätit det inu...

    SvaraRadera
  12. Trist att det hänt något tråkigt... :-/


    Hoppas det går eller har gått bra på tentan i alla fall.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails