fredag 26 februari 2010

Söta naglar och fredagen hittills


Fick hem de här sockersöta lösnaglarnar från Victorian Dreams idag. Ni har väl förresten inte missat att ni kan vinna valfritt smycke eller naglar från dem här på min blogg? Har ni inte deltagit ännu så gör ni det här.

Idag har jag varit på seminarie på universitetet och ringt till tingsrätten för att höra vad de har för mål här under veckan som kommer då jag ska ta med en tjej som jag är stödperson åt på en rättegång så hon får se hur det går till innan det är dags för hennes mål.

Nu tänkte jag ta det lugnt en stund och sedan plugga lite. Under helgen så har vi barnvaktsjour så om det blir dags för min mans bror och hans fru att åka till BB så måste vi vara redo att rycka in som barnvakt åt deras lilla ettåring.

Nu ska jag väl sätta igång. Ni har väl förresten inte missat att ni kan vinna en VooDoll här hos mig och ett Smokey eyes kit från Elf?

Följ mig gärna på bloglovin så ni inte missar kommande tävlingar.=)

bloglovin

11 kommentarer:

  1. sjukt söta naglar :D

    sv: nädu, ska snart iväg o handla lite fredagsmys.. själv?

    SvaraRadera
  2. Nej det blir ju inte det... men mysigt med bebis iaf :)

    jag brukar inte gå, men är i behov av fler bra böcker känner jag :)

    SvaraRadera
  3. lungt här också.
    söta naglar.
    nu ska jag äta lite kraam

    SvaraRadera
  4. Är du typen som har lätt att bli torr, framförallt under torra vintern, så tycker jag absolut att du ska prova Rosenseriens produkter!

    Ha en supertrevlig helg du med :-)

    SvaraRadera
  5. Ja, jag såg det.. så det skall jag absolut göra... :)

    SvaraRadera
  6. Lovely nails=)
    Kanske får vi se en bild med dem på sen?
    Ja ser fram emot ditt blogginlägg om min shop;)

    SvaraRadera
  7. ja verkligen ha en fin kväll du med kraam

    SvaraRadera
  8. Hihi vilka busiga naglar :) Jag har föresten en blus som ser ut i princip sådär, eller ja mönstret då :P

    SvaraRadera
  9. Söta naglar:)

    Svar: jodå:) tack så mycket:)

    /E

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails