torsdag 10 december 2009

Redovisningen gick bra


Dagens outfit: Skjorta Vila, jeans Only, stövlar Fornarina

Dagens redovisning gick bra vilket känns väldigt skönt så nu är det bara att sätta igång att förbereda sig för morgondagens redovisning och hoppas att den går lika bra. =) På vägen hem från universitetet så passade jag på att hämta mitt paket från Nelly. Ska ta och öppna det nu, var tvungen att få i mig lite lunch först kände jag.

Så nu ska jag öppna mitt paket och sedan sätta igång att förbereda mig för redovisningen och opponeringen imorgon.

14 kommentarer:

  1. Sv; tack så mycket ^^ hur e de me dig då?

    SvaraRadera
  2. God eftermiddag söta..Skoj att du gillar min bild..Ha en skön torsdag.Ja det är så underbart att man ska bli mamma vilken dag som helst nu..kram kram

    SvaraRadera
  3. Gillar din stil i dag..ser så skön ut.HA en bra torsdag du med söta.kram

    SvaraRadera
  4. Sv; aha okej ^^ jo här e de bra :)

    SvaraRadera
  5. haha ja det är verkligen på tiden :D

    SvaraRadera
  6. aaa dom e super sköna o söta :)

    allt bra me dig ?

    SvaraRadera
  7. tack så mycket hjärtat! :) hur har dagen varit? kram kram

    SvaraRadera
  8. samma här.. ska snart på min dotters lucia

    SvaraRadera
  9. Vad skönt att dte gick bra.... =)

    SvaraRadera
  10. blir kul :)

    va ska du hitta på

    SvaraRadera
  11. Klart det gör =) skall hålla tummarna för dig :)

    SvaraRadera
  12. kul att det gick bra... kram å sov gött söt.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails