fredag 18 december 2009

Handlat lite julklappar


Bild från Accessora

Börjar trivas mer och mer med luggen faktiskt, tycker frisyren känns lite retro sådär.=)

Nu har jag precis kommit hem. Har varit och shoppat en till julklapp till min man, har redan beställt en bunt med Happy Socks eftersom han önskade sig sådan. Var även in på Accessora och köpte ett ekologiskt babyshampoo från Estelle & Thild. Min mans bror har nämligen önskat sig babyshampoo till sin dotter och det känns lite trist att gå in och köpa ett på ICA när man ska ge bort det i julklapp. Imorgon ska vi iväg och handla mer julklappar så då ska vi se om vi hittar någon leksak till henne också.

Nu ska jag sätta mig och läsa igenom vårt grupparbete och sedan blir det nog en lugn kväll tror jag, inget inplanerat iallafall. Är dessutom sjukt kallt ute så jag känner mig inte speciellt sugen på att behöva gå ut igen, behöver verkligen ett par ordentliga vinterskor.

18 kommentarer:

  1. sv:född och uppväxt här! kommer dock sticka till gbg för att plugga vidare sen! :D

    SvaraRadera
  2. sv: kanske när jag är 21 :) kommer nog stanna där efter utbildningarna också :)

    SvaraRadera
  3. grymt fin i lugg! har med de=) kramiz

    SvaraRadera
  4. Nice shampoo. Your hair looks great!

    SvaraRadera
  5. dags för en ny tävling, ny chans!! gå in på min blogg och kika!! kram Annica, mukisannica.blogg.se

    SvaraRadera
  6. Men du nu känner jag mig väldigt väldigt hedrad!!! ;D

    SvaraRadera
  7. att du har lugg blev mkt bättre! du passar så mkt bättre i det än utan. det ramade in ditt ansikte på ett helt annat vis. väldigt VACKERT!

    SvaraRadera
  8. Hoppas att din fredag var bra :)

    SvaraRadera
  9. Aa dem är så jäkla snygga!

    SvaraRadera
  10. Hello :) Jaa det är super kul. Känns rikitgt kul faktiskt. Jag är i San Antonio, Texas
    Du är väl med och tävlar i min blogg?

    Kramis

    SvaraRadera
  11. Ja, men nu har jag 5cm snö..mys..och mina föräldrar hade 30cm innan i förmiddags, så de har nog fått mer..skall slänga mig i ens tor hög imorgon när jag kommer hem haha!

    SvaraRadera
  12. Fint med lugg och vilka fina julklappar du köpt :)

    SvaraRadera
  13. aa men ibland behöver man bara sitta hemma och ta det lungt, utan att plugga och så :)

    SvaraRadera
  14. du passar jättebra i din lugg =)

    SvaraRadera
  15. Oh dear...I wish I could read this.

    There's a lingerie giveaway for a black satin bra, panty, and garter belt set worth $85 happening on my blog. You should go enter! :-)

    http://www.stockingsandlingerieblog.com

    SvaraRadera
  16. oh i think it is lovely to have nothing to do but be inside out of the cold :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails