måndag 21 december 2009

Kallt ute nu....


Det är härligt med snö tycker jag men det är kallt när man ska ut så det gäller att klä på sig ordentligt....

Dagens oufit: Jeans Only, kofta Rut m.fl., scarf/halsduk Rut m.fl och örhängen N2

Det var verkligen kallt idag när jag åkt in till Frippa för att köpa en tesil som jag letat efter över hela stan. Vi ska ge den till min svärmors kusin i julklapp hade vi tänkt men den var typ slutsåld överallt men jag hittade en så småningom.=)

Nu ska jag ta och titta på Devil's child men jag tänkt att jag skulle ta och avslöja att eftersom jag på onsdag tar tåget upp mot norr och inte kommer hem fören på kvällen den 28:e och inte tror jag kommer hinna blogga lite mycket då så tänkt jag att ni skulle få roa er med att tävla lite så imorgon eller på onsdag kör jag igång två tävlingar så det får ni inte missa!=)

13 kommentarer:

  1. Sv: fast de flesta får sin lön imorgon så hoppas på att min med kommer då!!

    SvaraRadera
  2. nej vi hade sista skolpasset i torsdags...nästa är 7jan...så har tagit ledigt helt fram till efter nyår.

    SvaraRadera
  3. Have a safe trip and a good Christmas if we don't hear from again before you leave!

    SvaraRadera
  4. mjaaa.... inte riktigt :)
    å nu ska jag jobba resterande dagar.. hur fan ska detta gå? :)

    SvaraRadera
  5. aa det gick ganska bra :)
    aa längtar till lovet då jag kan göra det typ varje dag :)

    vilken fin bild på gatan, jättefin.

    SvaraRadera
  6. aha okej...du får också sent lov? ja spelar väl ingen roll om du går eller inte. ni har väl ändå ingen lektion?

    SvaraRadera
  7. så härligt med snön o kylan, julstämmning de:) Ha en underbar dag!

    SvaraRadera
  8. Yay for Google Translate! :-)

    You appear to be dressed very warmly for the winter. Thanks for stopping by the blog.

    SvaraRadera
  9. Ska köpa idag, :) Vart i norr ska du då?

    SvaraRadera
  10. Mjo då det är väl okej med mig. nu har jag haft sovmornar två dagar i rad, å det behövdes verkligen! har jobbat kväll igår, o gör det idag med, vilket känns skönt.

    Hur är det själv?? :) snart julafton.

    SvaraRadera
  11. här är det också kallt!

    tack :)

    /neafoshoo

    SvaraRadera
  12. Ja, jag har jättesvårt för att hitta ett par. Numera har jag nästan gett upp, så det är knappt att jag letar efter några längre, hehe.

    Det förstår jag! När det finns mycket fint att välja mellan blir det svårt att besluta sig för vilka som ska klickas hem :) Kram!

    SvaraRadera
  13. Sv; mm okej, jo de kan ju vara så kanske!
    hur e de me dig då?

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails