måndag 21 december 2009





Fredagkvällen slutade med utgång ändå. Blev först en burgare (lite för blodig för min smak) och lite dart på en pub, lyckades bara vinna i dart en gång.=( Men jag blir bättre och bättre. Sedan blev det karaoke på Kkaraoke. På bilden ovan ska vi precis ta oss an Alice Coopers Posion.

Var rätt trött på lördagen så vi gick inte upp fören vid 15-tiden och sedan åkte vi till Vällingby och shoppade lite klappar och jag köpte en röd och julig kofta att ha när vi åker till Norrland över jul, bilder på den kommer imorgon.

Idag har det varit lilla julafton med klapputdelning och glöggfika. Efter det skulle vi shoppa lite mer klappar men vi hittade inget så det blev bara ett par byxor och en jacka till min man och en skål åt oss. Sedan har jag fixat med grupparbetet.

9 kommentarer:

  1. Hej tjejen. allt bra med dig idag?Låter som du haft fullt upp i helgen :) Händer hos dig idag? Kram

    SvaraRadera
  2. Hellu! länge sen nu, förlåt.
    Jo jag tittade på den där hårlocktången i går på expert o höll på att ramla baklänges. 800 kr kostade den, nästintill iallfall, där! dra på trissor.. då måste den verkligen göra underverk! Hehe. kram kram

    SvaraRadera
  3. Sv: ja det är lite segt att både jobba jul och nyår... :(

    SvaraRadera
  4. roligt med karaoke :)

    /neafoshoo

    SvaraRadera
  5. Hello sweetie!
    Hoppas du haft en underbar helg.
    Har du hittat på något kul?

    Puss å Kram!

    SvaraRadera
  6. Sv: det hoppas jag med på, men tippar mer på att den kommer på onsdag :(

    SvaraRadera
  7. Hahah :D Nja, jag har inte köpt alla än, får ta resten på tisdag! Men då måste det bli klart, vill inte ha någon sista-minuten stress heller. Trevligt med fika ju :D

    SvaraRadera
  8. Sv: Ja visst var de häftiga :-) Tack så mycket, detsamma!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails