onsdag 9 december 2009

Nyheter hos Cocoo och rabattkod








Ni har väl inte missat alla fina nyheter hos Cocoo.se? Ett litet urval ser ni ovan men det finns massor av mer så klicka din in för att se alla nya halsband, armband, ringar, örhängen, mini tiaror och väskkrokar, orginal Sanrio Hello Kitty smycken m.m.

Sen har ni väl inte missat att Umeåtjejen Foki är Cocoos nya ansikte? Man har även tryckt upp en kalender med bilder på henne och den nya kollektionen som går att köpa för 145 kr och som innehåller tävlingar och rabatter.  Check it out.=)

Men nu till det bästa: Från och med nu och fram till den 22 december kan ni handla med 15% rabatt om ni anger koden godjul. Pst! Ni kan nu även betala med kreditkort.

9 kommentarer:

  1. Hejsan. Hur e det med dig idag?

    SvaraRadera
  2. Nej det har jag inte missat;P

    Svar: ja det känns skönt faktiskt:)
    hoppas du också hinner få en tid:)

    /E

    SvaraRadera
  3. nej jag tror kanske det bara är här i västergötland och kanske lite i värmland eller nåt där bruna bönor existerar på julborden..haha lustigt det där att det kan skilja så =)

    SvaraRadera
  4. tycker jag att du ska göra :D köp löshår nångång då du hälsar på i umeå...så sätter jag in det på dig ;)

    SvaraRadera
  5. Svar: haha jag blev helt förvånad när jag loggade in på skunk igår men det var faktiskt en hel del folk online där fortfarande ;D

    SvaraRadera
  6. OK :) Men det låter intressant i alla fall!

    Något speciellt som händer i helgen då? :)

    SvaraRadera
  7. Åh vilka sööta armband! Ser ut precis som de gulliga grejer jag såg i Hong Kong i somras... :) ett paradis för accessoar-älskare!

    SvaraRadera
  8. Fina smycken som ja kanske kan köpa till tjejen, tack för tipset! Gillar din blogg :D

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails