fredag 25 december 2009

Juldagen snart över

Blir ett snabbt inlägg utan bilder för det går inte så bra att blogga från mobilen/Ipoden. Är sjukt trött och längtar hem till min egen lägenhet där man inte bli väckt kl. 6:00 på morgonen av en skrikande bebis. Dessutom är det besvärligt att duscha här, antingen blir man skållad eller så får man köldskador....=( Åkte iallafall lite längdskidor idag vilket var skoj och så har vi spelat Super Mario-spelet som jag fick i julklapp. Bilder från julen kommer upp när jag är åter i Stockholm.

Under tiden så missa inte de två tävlingarna längre ner på bloggen!

Gillar ni förresten att shoppa så får ni inte missa paradiset HauteLook som är ungefär som en amerikansk motsvarighet till Campadre. Du kan shoppa massor av designervaror (inte bara kläder) till kraftigt rabatterade priser och det kommer nya erbjudanden varje dag. Att bli medlem kostar inget men du måste bli inbjuden av en tidigare medlem så här med inbjuder jag er söta läsare att joina shopping paradiset HauteLook.

10 kommentarer:

  1. jobbigt att bli väckt så tidigt D:

    /neafoshoo

    SvaraRadera
  2. duschen där låter lite farlig!! :O borta bra men hemma bäst, god fortsättning!

    SvaraRadera
  3. Hej tjejen! Jag har inte hunnit titta in förrens nu och önskar dig därför en god jul, lite på efterstjälken! :) Hoppas att du har haft det gött. kram kram

    SvaraRadera
  4. Hej tjejen. Hoppas att din jul varit bra. Med massa god mat gott sällskap och julklappar. Kram

    SvaraRadera
  5. Sv: Jag hade mest önskat mig pengar faktiskt :)
    men det blev lite underkläder, t-shirts och hår- och hudvårdsprodukter med :)

    Själv då? :)

    SvaraRadera
  6. Hemma är alltid bäst :P

    sv: vad jobbigt att du var tvungen att skriva om kommentaren :(

    Ja äntligen en vit jul, men nu töar det och snöar om vartannat... konstigt väder.

    Ja jag med.

    ja verkligen, fick du nåt från the body shop i julklapp? Jag fick ett body butter och ett presentkort på 100 kr.

    ja visst är det, vi är för dåliga på att hjälpa varandra.

    Lussebullarna va jättegoda också :)

    SvaraRadera
  7. haha aa skit kul, älskar simpsons :)

    hur länge har du ledigt?

    SvaraRadera
  8. min jul har varit kanon :) fick monopol som jag önskat mig coh så pengar...så det blir en ny digitalkamera :) själv då?

    SvaraRadera
  9. Ja jag fick många fina julklappar, om du bläddrar ner på min blogg så har jag lagt ut bilder och skrivit vad jag fick :D
    Fick du några fina julklappar då?

    SvaraRadera
  10. Sv. Ja jag fick massor av fina små (och stora) julklappar, har lagt upp ett inlägg med foton på hela julklappsbordet=)
    http://trueborn.blogg.se/2009/december/myx-masgifts.html

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails