onsdag 9 december 2009

MAC




Nu har jag kommit hem från universitetet och ska väl sätta mig och förbereda morgondagens redovisning och oponering. Avskyr verkligen att redovisa, blir så himla nervös så jag ser inte alls fram mot det. Dessutom är det på morgonen så jag måste kliva upp tidigt så jag kommer ligga och oroa mig för att jag ska försova mig.

Jaja här kommer i alla fall lite bilder på gårdagens sminkinköp. 5 mini lipgloss, ett läppstift och en ögonpenna. Muntrar upp lite iallafall.=) Fick mitt paket från Nelly idag också så det ska jag hämta efter redovisningen imorgon, hade inte tid att hämta det idag.

Nej, nu måste jag börja förbereda redovisningen så jag får skriva mer senare ikväll. Hoppas alla haft en riktigt fin dag!

19 kommentarer:

  1. Ja, blev en massa ny ljus :) och en sänglampa och en gryta och en nytt tvättkorg...skall försöka montera ihop saker och ting imorgon :)

    allt bra med dig?

    SvaraRadera
  2. MAC is my favorite. I love stopping by the MAC counter when shopping!

    SvaraRadera
  3. neej det är verkligen inte roligt med matte hela dagen :/ men va ska man göra? :p

    hehe så lite så :)

    SvaraRadera
  4. trevligt med nytt smink! :p

    /neafohoo

    SvaraRadera
  5. Samma här..så jag har dragit på mig magkatarr :( så antibitoika i 14 dagar nu...å försöka ta det lugnt!

    SvaraRadera
  6. nej verkligen inte kul...emn förhoppningvis inte så jobbig som förra året.... :( då var jag sjuk i 10veckor... :(

    SvaraRadera
  7. Haha, javisst är det helt omöjligt....jag svär går jag från där utan köpa något någon gång, så ska jag minnsan gå i terapi haha

    Ja, det var rätt jobbigt, men det tog tid innan jag fatta då var det var..å så stressa jag hela tiden med, gjorde väl saken ännu värre.... nu vet jag så nu slöar jag bara.. stannar hemma från skolan imorgon för vila riktigt och börja med medecinen.

    SvaraRadera
  8. taack desamma <3

    aa så sant :)

    SvaraRadera
  9. lite shopping piggar alltid upp ;)

    SvaraRadera
  10. Den blå toppen kommer från Zara.

    SvaraRadera
  11. Mmmm smink :D Jag älskar läppstift men har inte hittat någon favvis ännu, något förslag på bra märken?

    SvaraRadera
  12. oh hatar med redovisa, fats man ofta kan det man skall prata om, emn stå och prata för alla...näää fy bläää :(

    SvaraRadera
  13. allt ska släppas i början på nästa vecka =)
    kul att du gillat vad sett och kanske vill köpa!

    SvaraRadera
  14. haha jo, ja va rätt trött

    SvaraRadera
  15. Aa det är jätte skönt! Bara några julklappar kvar till min kille sen är precis allt klart =)

    SvaraRadera
  16. i love the limited edition ranges that mac do, these look lovely.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails