söndag 27 december 2009

Åker tillbaka till Stockholm imorgon

Imorgon kommer jag tillbaka till Stockholm men jag kommer hem rätt sent så tills dess blir det dåligt med uppdateringen men sen kommer det bilder och bättre update.=)

Har inte hänt så mycket här, har spelat Mario spelet som jag fick i julklapp och tagit det rätt lugnt. Tills jag kommer hem så missa inte de två tävlingarna längre nere, du har chans att vinna en söt tesil i silikon och ett hudvårdsset. För att vara med behöver du bara lämna en kommentar i tävlingsinlägget!

Varför inte ta och kika in på Bracys mellandagsrea också? Kanske du hittar någor skoj.

10 kommentarer:

  1. Ja vi har nog varit dåliga på att uppdatera allihopa nu ett tag:P

    Svar: Tack:) ja det har jag haft:) du med?

    /E

    SvaraRadera
  2. Hope you had a lovely Christmas and can't wait to see your pictures! By the way, thanks for adding your blog to your blogroll. I'm adding yours too!

    SvaraRadera
  3. å tack för tipset...god fortsättning raring...kram

    SvaraRadera
  4. Hoppas att resan tillbaka till stockholm går fint!

    SvaraRadera
  5. god fortsättning :) fått några fina julklappar?

    SvaraRadera
  6. Åh jag provade att spela mario med wii, var superskoj ju =)

    SvaraRadera
  7. Great link. I love the ribbon heart olive!

    SvaraRadera
  8. Vad ska du göra i stockholm? =)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails