fredag 11 december 2009

Fredag!



Redovisningen idag gick bra den med, skönt. Men jag fick lock för öronen när jag stod och pratade så jag hörde inget vilket var lite irriterande eftersom jag inte hade någon aning om hur högt jag pratade...=/ Men som sagt, gick bra ändå.

På vägen hem tog jag en tur förbi bolaget men det blir en lugn helg här ändå för jag måste jobba på nästa grupparbete hela helgen, gissa om jag är peppad! NOT! Avskyr att plugga på helgerna, försöker undvika det i största möjliga mån men vad ska man göra? Måste man så måste man.

Det snöade faktiskt ute när jag gick hem, mysigt.=) Har saknat snö, men jag tvivlar på att den kommer att ligga kvar.. såg igår när jag gick hem att det har kommit knoppar på buskarna här efter vägen från tunnelbanan, snacka om att man inte känner julstämning.

När jag kom hem idag så såg jag att mina gummistövlar som jag vann hade kommit så jag ska se om jag hinner hämta dem i helgen.

Nej, nu måste jag ta itu med det förbannade grupparbete. Hoppas att ni har en trevligare helg än så att se fram emot.

20 kommentarer:

  1. skönt redovsningen idga med gick bra...men störigt med lock för öronen :( jag skall inte plugga på hela helgen har jag tänkt mig, sen får vi se hur det går med den biten :(

    SvaraRadera
  2. Hehe, det gick jättebra! :)

    SvaraRadera
  3. Förstår du blev stressad över det. Men sä länge de osm lyssnar ser normala ut, akn man nog vara rätt lugn

    Jag behöver egentligen inte plugga, men ibland är dte svår toch låta bli, men måste nog försöka för magens skull

    SvaraRadera
  4. Joshua är strax över 4 månader och Zacharias fyller snart 4 :-)

    Hur gammalt är barnet nu förresten?

    Hoppas du blir klar med grupparbetet, vad handlar det om?

    SvaraRadera
  5. Jo det ska bli spännande, har inte riktigt hunnit känna efter vad jag känner inför att börja på nytt! Tar en dag i taget, så på måndag morron är jag väl super nervös! :)

    Åh va kul med gummistövlar, har dock missat vilken tävling du vann dem i. konstigt nog så är gummistövlar hett nu, minns när man var yngre o hatade dem.. tyckte det va svin pinsamt med gummistövlar, haha! =) kram kram

    SvaraRadera
  6. Önskar dig med en skön kväll.kram

    SvaraRadera
  7. HAHA XD

    Vad händer ikväll då?

    SvaraRadera
  8. Ja, det är lugnare nu så dte skall nog gå bra...vi är ju "lediga mellan 17dec och 7jan =)

    SvaraRadera
  9. Ha en underbar fredagskväll =)

    SvaraRadera
  10. OK, hur mkt vägde han när han kom och hur för tidugt född är han? Vet ej vad en ettåringen bör väga, men min fyramånders var lika stor som en 3-4-månaders då han föddes.

    Jo, overallen är mysig och varm :-)

    SvaraRadera
  11. Det är jobbigt med plugg på helgerna och särskilt när det är lite extra nu inför jul . Hoppas din helg blir bra iallafall!

    SvaraRadera
  12. Ja det va ingen höjdare kan ja lova...
    Men men.. Hundens ägare ska fixa väggen redan till veckan lovade han så =)
    Och jag ska ändå göra om i hallen men ja.
    Jag fick spel, samtidigt som ja inte kunde skrika på hunden. Och Alexander va med så han hade blivit rädd och ledsen om ja visa att jag va arg.. HA en trevlig fredag!!

    KRAM KRAM

    SvaraRadera
  13. haha det är de arameiska kriget :P

    SvaraRadera
  14. Sadly, I'm in the same boat as you: work.

    That cider looks very yummy though.

    SvaraRadera
  15. hoppas grupparbetet går bra :p
    /neafoshoo

    SvaraRadera
  16. Du får ha en jättebra helg :)

    SvaraRadera
  17. Tack! Drygt att plugga så mycket men var glad sen när betygen kommer =)

    SvaraRadera
  18. svar: tack du! det kan verkligen behövas. Jag knåpar fortfarande på den, och den ska in imorgon så jag har smått panik faktiskt!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails