fredag 4 december 2009

Modekväll på JC



Fick ett foto med mig och Sofi. Borde egentligen inte visa det, ser ungefär lika snygg ut som en gammal disktrasa i jämförelse med henne.


Under kvällen bjöds det på rosé, vitamin wells, naturgodis, pepparkakor och lussekatter.



Sofi signerade sin bok




Corinne från Corinne & friends visade frisyrtips


Så här var jag klädd. Kavaj Soaked in luxury, t-shirt H&M fashion for Aids, jeans Vila, stövlar Fornarina, väska Jimmy Choo for H&M, jacka Rules by Mary


Alla fick en fin rosa (dålig färgåtergivning på bilden) goodiebag med sig hem


I den låg lite snacks, rabattkuponger, armband, en DVD med After Darks Dolce vita show, Sofies mode, hårprodukter och ett läppstift.


Köpte självklart hennes debutbok som man fick köpa till specialpris kvällen till ära


Fick boken signerad


Här kommer de utlovade bilderna från modekvällen på JC igår. Blev som sagt inget köpte under kvällen annat än Sofis bok Elsas mode. Fick även boken signerad. Sålde även min själ (Nej okey, så farligt var det kanske inte ;-) ), och bad om att få ta ett foto jag med (var många som gjorde det). Hon är verkligen supersöt och trevlig.

Underkvällen så bjöds det på förfriskning och tilltugg och det visades smink och frisyrtips. En av gästerna vann även ett presentkort på 3000 kr på JC. Den som kom inte som nummer 100 var vinnaren, men hon hade gått så de fick dra kanske tio vinnaren innan de hittade någon som faktiskt var kvar.

Var sjukt varmt där inne så jag ser alldelens röd och blank ut på korten, sexy va'?;-)

Efter minglet mötte jag upp min man på tunnelbanan (han passade på att gå ut med en kompis) och sen blev det en lugn kväll framför TV:n.

17 kommentarer:

  1. Vad roligt att du fick en bild med Sofi, jag gillar hennes blogg! :)

    Jag tror inte att det blir något speciellt, vad händer själv?

    SvaraRadera
  2. Sv: tack så mycket :)
    Du får ha en trevlig fredagkväll :D

    SvaraRadera
  3. Kul med vip-kvällar. Den där boken blir nog mitt nästa inköp i bokväg.

    SvaraRadera
  4. svar: tack så mkt! :D haha jag kunde inte heller först, men med ett par års träning så går det! :D

    du ser ut ha haft en trevlig kväll btw! :D

    SvaraRadera
  5. låter som en perfekt kväll =)

    SvaraRadera
  6. Ja men det är skönt också:)

    SvaraRadera
  7. åh vad kul det där såg ut :) Hur var boken?

    SvaraRadera
  8. Ja jag ska göra det på måndag. Ska först ringa företaget som skickat ut den och höra vad det har att säga. Hoppas att du också får en riktigt mysig fredags kväll.Kram

    SvaraRadera
  9. Sv;aa de kommer nog bli en kul kväll ^^ hur e de me dig då?

    SvaraRadera
  10. Hej, nu har jag en vinnare av BoConcept muggarna inne hos mig, kom in och se om det var du som vann!

    Ha en skön kväll! Nu börjar Idol för min del!

    :) Stina

    SvaraRadera
  11. Vad kul!
    Jag ska köpa den där boken så småningom =)

    SvaraRadera
  12. man ser aldrig snygg ut bredvid någon kändis av någon skum andledning :(

    SvaraRadera
  13. shit så skoj avis ja blir=)!
    ja tror Mattias från EMD eller Elin Kling går hem=) kram söt

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails