tisdag 8 december 2009

Mycket att göra nu...



Gissar att jag redan sagt att jag avskyr grupparbeten, men jag gör det igen. Jag avskyr grupparbeten! Tar så förbaskat mycket mer tid än om man gör arbetet själv.

Jaja nog gnällt om det. Shoppade lite smink vid MAC disken på Åhléns på vägen hem för att muntra upp mig lite.=) Ett tips om ni handlar där är att kolla kvittot för de två senaste gångerna jag handlat hos MAC på Åhléns har de lyckats slå in en vara två gånger så jag fått betala för mycket. Visar bilder på sminket imorgon nu måste jag läsa några sidor i kurslitteraturen tills imorgon...=/

9 kommentarer:

  1. sv; ja, jag är fortfarande helt chockad att jag faktiskt kom in :D förskollärare blir det, på distans... Hoppas jag har den självdisciplin som krävs bara ;)

    SvaraRadera
  2. Hejsan. Allt bra med dig idag? Hoppas att det går bra med pluggandet :)

    SvaraRadera
  3. jo, jag har märkt det :o
    /neafoshoo

    SvaraRadera
  4. Ja sånt e irriterrande. Jo med mig e det bra. Det kan jag tänka mig att du har. Pluggar du i jul också eller du e ledig?? Ni har kanske jullov?

    SvaraRadera
  5. Vill bara säga att jag börjat blogga på min domän nu igen: http://PEREZJ.se
    Puss.

    SvaraRadera
  6. svar: Hehe tack, det var riktigt goda också ;)
    Aha, det bra det! Min helg var toppen den också :)

    SvaraRadera
  7. jasså de är drygt med de sista sådär inför jul.
    jo allt är bra med mig tack :)

    SvaraRadera
  8. Åååh vad mysigt med grupparbete! Vad för slags arbete är det?

    Kram

    SvaraRadera
  9. Hej! Du var med i en utlottning om en valfri body/tröja från Babykungen för några dagar sen, nu tänkte jag bara tipsa om att idag så är Babykungen återigen sponsorer och du har en ny chans att vinna om du vill vara med! ;)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails