måndag 14 december 2009

Pluggkväll


Tröja Zooey, linne American Apparel & jeans Only

Det är pluggkväll som gäller här, inte alls roligt men det vore skönt att slippa ägna hela julhelgen åt studier så det är bara att bita ihop. Nu har jag iallafall fått en kopp te av min man att värma mig med vilket är trevligt för det är väldigt kallt i lägenheten så man börjar frysa när man sitter stilla och läser.

Har lyckats boka tid hos frissan iallafall så jag ska dit på torsdag. Skönt att det fanns en tid innan jul, var lite rädd att det skulle vara fullbokat.

Nej, åter till böckerna...

6 kommentarer:

  1. Aha :) själv växte jag upp i Härnösand, en liten stad i Ångermanland ;)
    Bott i huvudstaden sedan 2003 då jag började en friskola (gymnasium) där, själv då?

    SvaraRadera
  2. Great pic. I love your outfit!

    SvaraRadera
  3. Drygt att behöva sjukskriva sig som gravid *räcker upp en hand* Satt ju i rullstol om jag ville komma ut, kunde knappt gå för att jag avr så enorm + att jag hade enorma smärtor. Men, men.. Vissa måste väl ta den smällen också :-P

    Bra att du pluggar nu istället för att ödsla hela julhelgen för det.

    SvaraRadera
  4. Like your casual outfit! Good luck with the studying... that's one thing I don't miss about classes and school!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails