måndag 7 december 2009

Pluggat och tvättat


Christmaskit 3x Glosslips, Make Up Store



Skerry Vinter Shiny gummistövlar från Tretorn

Dagen har bestått av tvätt och studier, inte så kul. Var så uttråkad att jag funderade på att lägga mig och sova och strunta i allt... Men även denna dag hade lite gott med sig. Fick nämligen veta att jag vunnit ett par fodrade Skerry Vinter Shiny gummistövlar från Tretorn hos Modette. Bye, bye blöta och kalla fötter.=) Vann även ett tröstpris hos LiiCee igår.


Bakom lucka 7 i Nellys julkalender så gömde sig Christmaskit 3x Glosslips från Make Up Store och som den lipgloss junkie jag är så kunde jag självklart in motstå att beställa det.

9 kommentarer:

  1. Svar: Ja jag tyckte det blev jättebra :) Superbra budget concealer! :)

    hehe tack..den kommer faktiskt från Top Shop och jag kände att den var ett måste då jag älskar my little pony ;)

    SvaraRadera
  2. tack så mycket gumman <3

    hahah :D

    SvaraRadera
  3. great boots. congratulations!

    SvaraRadera
  4. jag gillar dom alla! men huvudsaken du bara kollat in på sidan :) så nu är du med ;)

    SvaraRadera
  5. Sv: de bodybutter kiten är bra :) bra pris på dom med om man är medlem :)

    SvaraRadera
  6. Vad bra att du haft en trevlig helg!

    Annars då? Ska du hitta på något spec idag?

    Kram

    SvaraRadera
  7. tack =)
    trevlig tisdag på dig =) kramkram

    SvaraRadera
  8. Hej!

    Handkrämen är bra men så fort man tvättar händerna så blir de lika som innan man använde krämen. Men det finns en likadan handkräm fast för extra torr hy eller liknande. Den är mer som body butter. Testa den i butiken :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails