måndag 27 september 2010

Väntar fortfarande på svar och nya "prover"

Inget nytt idag heller men läkaren sa att de inte tolererar att labbet inte har något svar imorgon så jag hoppas att det kommer ett svar då.. Sedan så har det även bokat in min man för en ny MRI för att se om det skett någon förändring sedan den förra de gjorde och de har även bokat in en vanlig lungröntgen så nu är det bara att vänta på att det ska gå snabbt innan han får göra MRI:n och röntgen så det kan börja hända något.

16 kommentarer:

  1. Sv: Ja, verkligen! Det känns som att det är behövligt :)

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Ja den är ny och kommer från H&M !
    Jättefin!
    Hoppas det snart blir bättre med din man!

    SvaraRadera
  3. Jag skall på shopping i malmö, middag, vin och sedan handboll :) Därför är jag borta hela dagen och kvällen och även natten :)

    SvaraRadera
  4. Ja det kommer bli kanon, precis vad jag behöver :)

    SvaraRadera
  5. hoppas svaret kommer så fort som möjligt!
    /neafoshoo

    SvaraRadera
  6. hoppas du får svaret snart.
    aah visst gjorde man, eller jayson vs freddy kreuger :) hoppas det är bra med dej, kram

    SvaraRadera
  7. Usch, vad jobbigt!
    Jag hoppas verkligen det blir bra!

    SvaraRadera
  8. det låter inge kul alls det där ! Hoppas ni får besked under dagen och att din man blir bättre !
    Vi hade en mysig dag igår. Jag och viggo är själva hemma medan pappan jobbar borta några dagar så det blir mycke "bebis lek" :)
    Ha en bra dag !

    SvaraRadera
  9. Hoppas ni får svar!

    sv: och goda var dem med :) dock orkade jag bara äta tre stycken :P haha..
    Jadå föreläsningen gick bra ändå, det är idag och imorgon som lär bli jobbigast.. menmen, bara till och bita i sura äppelet :) kram!!

    SvaraRadera
  10. Jag hoppas att ni får svar så fort som möjligt!

    Sv: Jag svarar på kommentarer och bakar american cookies :-)
    Vad har du för planer för resten av dagen då?

    SvaraRadera
  11. Ush då hoppas det inte är ngt allvarligt gumman..ja lika sött lipgloss som det ser ut att vara smakar o luktar gudomligt;)

    SvaraRadera
  12. håller tummarna för er <3

    Du vann min tävling, Hello Kitty headset!

    SvaraRadera
  13. Hoppas att det går bra imorgon!
    Kramen!

    SvaraRadera
  14. Hoppas ni får svar snart!!

    SV: jag har faktiskt inte bestämt mig än för vilken färg jag ska ta..

    SvaraRadera
  15. Hoppas dom kan komma fram till något snart. Så jobbigt när det ska ta tid:/

    Svar: Ja det är roligt att köpa saker till hästen:) Men idag var det inte så roligt, beställde ett vintertäcke och blev 1500 fattigare, det är ett dyrt intresse alltså;P

    /E

    SvaraRadera
  16. Huvva... Hoppas att ni får positiva svar snart!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails