lördag 25 september 2010

Present och annars inget nytt

Fortfarande inget svar på det sista testet så vet fortfarande inte vad min man har annat än att de tror att det kan vara så att kroppen attackerar sig själv.. men som sagt, väntar fortfarande på svar. Dock är han väldigt mycket piggare och klarar nu än han var tidigare.

Köpte ett Nintendo DS lite och ett spel åt honom så han ska ha något att roa sig med på kvällarna när jag måste åka hem och det verkade iallafall uppskattas. Imorgon så åker jag till sjukhuset igen och tillbringar dagen där men skulle någon ha vägarna förbi Kista imorgon så har även de en massa roliga erbjudanden i helgen då även de har modedagar så kika in här och läs mer om ni är intresserade.

11 kommentarer:

  1. i do love gadgets, this looks so sleek!

    SvaraRadera
  2. Jobbigt och vänta på besked :/ Hoppas det kommer snart!

    SvaraRadera
  3. sv: tack så mkt :)
    Inatt fick jag sova, han hoppade upp hos mig två ggr och jamade men jag lyckades "ignorera" det och då gav han upp och lekte istället :P

    Hoppas du får veta vad det är med din man snart :) Måste vara jobbigt att inte veta. Kram!!

    SvaraRadera
  4. Vad hemskt med nära och kära som ligger på sjukhus :/

    SvaraRadera
  5. Låter som ni lever i en orolig tid. Håller tummarna för att allt går bra.

    Spel är bra, tiden går lite fortare då.

    SvaraRadera
  6. Hoppas att ni får svaren snabbt så ni han gå vidare med vad det än är som felas honom!

    SvaraRadera
  7. Skönt att han piggat på sig!
    Vilken bra present du köpte till honom också =)

    SvaraRadera
  8. Ställ gärna en fråga i min frågestund :)
    älskar din design :D

    SvaraRadera
  9. Jag får alltid blåmärken på de mest skumma ställen, en gång hade jag på insidan av låret, haha hur det gick det vet jag inte :)

    förstår det, man kan bli galen för mindre saker :(

    SvaraRadera
  10. Sv: Ja verkligen och det är inte kul :p

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails