onsdag 22 september 2010

Skrapan Mode 25-26 September

Ett litet helgtips till er som befinner er i Stockholm i helgen: Skrapan Mode.


Detta händer under helgen:

  • Skrapan fylls av popup-butiker med heta svenska designers. Medverkar gör bl.a. Heart of Lovikka och Kim Hagelind, båda nominerade till Årets Rookie av Svenska Moderådet 2010. På plats finns även Fräulein von Hast, Beak Boots,

  • Black Book, Lund + Berg, Garde of Sweden och Littmark. 

  • På lördag eftermiddag är det modemingel på restaurang Imperiet. Alla som är medlem i Skrapan Kundklubb bjuds på ett glas vin (eller öl), SMS:a "SKRAPAN" till 72323 för att bli medlem.

  • På lördagen visar Skrapans modebutiker årets höstmode under modevisningar i rulltrappan med Josefin Crafoord som konferencier.Visning varje heltimme mellan kl. 13.00 och 16.00. 


  • På söndag kl. 13.00 och 16.00 blir det livemusik med Bastian (känd från ”The next big thing") och Ellen of Sweden.


  • Skrapan ligger på Götgatan 78 i Stockholm, närmaste T-banestation Medborgarplatsen.

    13 kommentarer:

    1. Lät intressant =) synd man inte är i sthlm då.

      SvaraRadera
    2. Jag har faktiskt aldrig varit i skrapan, men det får bli en annan gång, tror inte jag kommer hinna i helgen.

      sv. ja gruppträning är kul, men jag är egentligen mer för gymträning. Som tur rä finns pass som bodypump som jag tycker är riktigt kul :)

      SvaraRadera
    3. Sv: Tack så mycket :) Allt bra med dig?

      SvaraRadera
    4. Oj vilken fin blogg du har!
      Allt bra med dig? :)

      SvaraRadera
    5. Sv: Tack så mycket! :D
      Va tråkigt! Hoppas han blir bättre snart!
      Det är bara bra med mig tack!

      SvaraRadera
    6. Sv: Okej, det lät inte så kul! Hoppas det blir bättre med honom!
      Jo med mig är det bra :)

      SvaraRadera
    7. Sv: Nej tyvärr inte. Vi har inte kunnat träffas idag, men vi pratade via mobilen och det är ju alltid nåt :)

      SvaraRadera
    8. Sv: Jag har gymmat efter skolan idag, det är väl det enda roliga som hänt idag :) Själv då?

      SvaraRadera
    9. Jag är ju faktiskt där då men frågan är om jag hinner gå på det..hade varit kul med lite modevisning! :)

      SvaraRadera
    10. Nej förstår du vill vara på sjukhuset :)

      SvaraRadera

    LinkWithin

    Related Posts with Thumbnails