fredag 3 september 2010

Fick inte tag på boken

Jag i Just Cavalli bågarna
Fick inte tag på boken.=( Den var inte utlånad men personalen hittade den inte. Sen åkte jag till Kista för att möta Johanna och Sofia. Vi tog en fika men det blev bara en snabb fika för min man vankade runt och ville ha sällskap hem så jag blev tvungen att åka. Eller tvungen och tvungen men ville träffa honom för att höra om en sak som är lite privat så det tänker jag inte berätta..

Snart kommer det iallafall att komma upp ett par överraskningar för er läsare.

13 kommentarer:

  1. hoppas du får ta i boken senare då :)

    Ha en fin lördag!

    SvaraRadera
  2. men vad skumt att dom inte hittade den

    SvaraRadera
  3. Sv: Aha, i Bromma har jag handlat mat några gånger :) Fast det var för några år sen, när jag hade en pojkvän som bodde där.

    Ja i Solna Centrum finns det säkerligen, men det är långt från där jag bor. Och vid Karolinska borde det finnas tycker man, men jag hittar ingen däromkring :/

    SvaraRadera
  4. Åååå va spännande med överraskningar!

    SvaraRadera
  5. Ny spännande tävling hos mig med chans att vinna en exklusiv nyhet från Emma S. Wiklund's nya skincare-serie!Värde 249 kr. Var gärna med!:)

    Kram & Trevlig Weekend

    SvaraRadera
  6. Trist när böckerna bara försvinner :/

    SvaraRadera
  7. Jag har en tävling på min blogg nu där man kan vinna en valfri vara från runns- kolla gärna in och lycka till♡

    SvaraRadera
  8. åååh trist! jag gillar överraskningar... vad handlar det om? :D

    SvaraRadera
  9. Sorry you didn't get the book, but I hope your thesis is going well otherwise!

    SvaraRadera
  10. Dragit en vinnare nu... blev det du?

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails