torsdag 23 september 2010

Goodiebag.nu

Hittade en jättebra sida hos Heyli, nämligen goodiebag.nu, där du gratis kan få hem söta goodiebags med varuprover som den ni ser på bilden ovan. Allt ni behöver göra är att svara på några frågor om produkterna ni testat, inget jobb med att värva folk eller liknande med andra ord.=)

Sedan så över till något annat. Ett stort grattis till Hanna Rosengren som tog hem vinsten i tävlingen tillsammans med frozza.  Maila din kontaktuppgifter till kashayasblogg@yahoo.com så vidarebefodrar jag dem till företaget.

13 kommentarer:

  1. goodiebag.nu är kanon! fick hem min för några veckor sen... hoppas nya kampanjen kan börja snart så man kan klicka hem lite fler goodies ;)

    SvaraRadera
  2. nice :)

    http://vivalabreee.blogspot.com/

    SvaraRadera
  3. Den sidan ahr jag också hört talas om, men har inte vågat prova :P haha.

    sv: ingen fara! tack så mkt, det hoppas jag med :) Är allt bra denna fredag? :D kram

    SvaraRadera
  4. Gud va kul!
    Grattis till vinnaren!

    SvaraRadera
  5. Jag fick också hem just dem grejjerna. Har bara luktat på parfymen och den tyckte jag var "go" faktiskt :) Tveksamt sen om de kommer att skicka nå mer till mig då de egentligen inte skickar till Norge ;P

    Skönt att läsa att han börjar må bättre nu då. Men hoppas de kan komma på vad det är så han kan få bästa vården och hjälpen för att komma tillbaka till sitt "rätta jag". Underbar du är som sitter hos honom varje dag och som fixar och donar med allt som behövs. Men vad gör man inte för den man älskar? :)

    SvaraRadera
  6. Måste vara jobbigt att inte veta. Vaad var det som hände egentligen? Hoppas det löser sig snabbt och att ni kan återgå till ert vardagliga liv.

    Ja libanesiskt är verkligen gott.

    SvaraRadera
  7. Där är jag också medlem. Kul sida, synd bara att man så sällan kan beställa hem saker.

    SvaraRadera
  8. jag beställde hem en sån påse för några månader sen :) Kul när man kan få saker gratis hehe.

    SvaraRadera
  9. En sådan där fick jag hem igår. Kul! =)

    SvaraRadera
  10. Sv: Va bra! :)
    Jo tack det är bara bra med mig :)

    SvaraRadera
  11. Jag har också fått därifrån, kanon det :D

    SvaraRadera
  12. men tackar för länken! :)

    SvaraRadera
  13. trakigt att jag bor utomlands:(

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails