måndag 20 september 2010

Kikar på TV och ska snart sova..

Har spenderat den senaste veckan på sjukhuset tillsammans med min man så jag har typ levt på mackor i en veckas tid så ikväll köpte jag med mig en kebabtallrik hem. Finally varm mat!

Har varit en påfrestande vecka så när jag kom hem i lördags kväll från sjukhuset så ramlade jag framstupa när jag skulle kliva ner från trottoaren, om någon såg mig måste de trott jag var hur full som helst...

Ska försöka sova snart så jag inte är så trött imorgon när jag ska till min man på sjukhuset imorgon igen. Håll tummarna för att läkarna fått svar på proverna.

10 kommentarer:

  1. Jag hoppas de fått svaren imorgon. Måste vara otroligt jobbigt och inte kunna göra något :( Jag hoppas de hittar vad och att de kan behandla det så ni får komma hem snart! :) Stor kram!

    SvaraRadera
  2. oj da..jag hoppas verkligen allt går bra, o att ni får ett posetivt besked..tråkigt att höra :(
    du får skriva om boken var bra sen :)...

    SvaraRadera
  3. Hoppas allt är bra med både dig och din man!!
    Aldrig skoj med sjukhus.

    SvaraRadera
  4. Nu är vinnaren utsedd i tävlingen i samarbetet med Evas Underkläder, kika in och kolla om det var just du som vann :) Om det inte var det så finns det fler tävlingar i bloggen att delta i :) kram, Ingrid

    SvaraRadera
  5. hoppas ni fått svar på proverna och att det börjar ljusna. Låter inge vidare alls du....

    SvaraRadera
  6. Skickar positiva tankar till dig

    SvaraRadera
  7. Oj? Nu hänger jag inte alls med, sjukhus?

    SvaraRadera
  8. Nemen vad har hänt din man?:/
    Hoppas att du kan sova!:)

    Svar: Det är ganska bra tycker jag iaf:)

    /E

    SvaraRadera
  9. So sorry to hear about your husband. I hope the hospital gets everything sorted soon. I know you must be having a hard time right now, but I'm crossing my fingers for you!

    SvaraRadera
  10. sv; Låter inte kul, hoppas att allt löser sig!!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails