tisdag 21 september 2010

Hemma från sjukhuset och tittar på House

Nu är jag hemma från sjukhuset och sitter och tittar på House. Kanske inte bästa serien att titta på nu men man kan ju hoppas på att de lyckas rädda patienten..

Idag så tog de nya prover på min man, ett med spinalvätska och två blodprov som jag hoppas att de snart får svar på och att svaren ger något. Har iallafall ringt till hans jobb och tagit reda på var sjukintyget ska skickas.

Har inte hunnit dra någon vinnar i tävlingen än, ledsen för det men jag spenderar dagarna på sjukhuset just nu och när jag kommer hem blir det i stort sett bara att evetuellt äta något och sedan sova.. och prata i telefon med min mans mamma och syskon, min släkt och alla andra som vill veta hur det är med med man.

11 kommentarer:

  1. Hoppas att ni får svar snart!

    sv: tack :) Ja step va inte det roligaste, men idag va träningen roligare :)

    SvaraRadera
  2. Hoppas provsvaren ger något!
    Ta hand om dig!
    Kramar.

    SvaraRadera
  3. javisst är det freddy kreuger ;D
    hoppas ni får era svar snart.. *kramar*

    SvaraRadera
  4. Hey hun, I am so sorry to hear you are going through this....my thoughts are with you. xx

    SvaraRadera
  5. Vad tråkigt de fick ta om proverna :( Hoppas dessa ger något svar. Jobbigt att inte veta :/ Skönt att personalen är bra, det gör det lite lättare när man kommer överens med dem

    SvaraRadera
  6. Det var ett tag sedan jag tittade in här nu, hoppas att ni får reda på vad det är och att han blir frisk fort!
    / Kramar Ida

    SvaraRadera
  7. Drygt att gå o vänta på något vettigt svar sådär :(

    SvaraRadera
  8. Usch det låter som en jobbig period!

    SvaraRadera
  9. Hoppas ni snart får några svar. Väntan kan göra en galen.

    kanske inte den bästa serien att totta på men oftast brukar det vara så att man fastnar för sånt när man är inne i typ samma situation.

    Jadå det gick bra, AIK vann och plockade hem dom två först poängen.

    SvaraRadera
  10. Du ska ju inte be om förlåtelse för att du inte kan blogga just nu. Det är förståligt ju :)
    Han är på nåt av Sthlms sjukhus? Hoppas de finner på vad som kan vara!

    SvaraRadera
  11. Å jaha var det din man som varit på sjukhus, trodde att det var du, där ser man jag var nog väldigt trött när jag läste ditt inlägg :)

    Men fy vad har hänt med han då? bara måde han inte bra eller hur hamnade han på sjukhuset?
    Hoppas verkligen att han blir bra snart!

    Ja body shop kvällen var helt ok :)
    Nu har jag varit barnvakt åt två små troll så jag är helt slut jag med nu :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails