tisdag 7 september 2010

Muntliga uppgiften avklarad



Dagens outfit: Skjorta Bzr, leggings LaRedoute, skor Billi Bi, ring köpt i Berlin, halsband Piff&Puffa

Den muntliga uppgiften gick helt ok, skönt att ha den avklarad nu.=) Ska sätta igång med exjobbet imorgon hade jag tänkt så jag kommer någonstans med det också, seminariet om uppsatsskrivande som jag var på igår var bra så nu känns det som jag har lite mer koll på saker och ting.

Ska ta och gå ner och handla nu och se om jag hittar något gott till middag ikväll.

9 kommentarer:

  1. haha ja visst e den vacker haha, funkar skitbra

    SvaraRadera
  2. Vad bra att du fick tag i boken :)!

    Ja veckan är bra här ! Ska mysa snart med Linn och goda bakverk :)

    SvaraRadera
  3. Skönt att det gick bra på den muntliga uppgiften.
    Sådant var rena skräcken för mig när jag gick i skolan =)

    SvaraRadera
  4. You look great. I love the leggings!

    SvaraRadera
  5. Tack :) Solen var väääldigt stark men det gick ganska bra ändå :)

    SvaraRadera
  6. nej jag blev så paff när jag såg hur omgjort det var... nästan lite sorligt :(

    SvaraRadera
  7. Ja, speciellt du som bodde där länge ...men jag som bodde där ett halvår har med massor med minnen

    SvaraRadera
  8. Sv: Ja jag tyckte den var söt :D

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails