torsdag 23 september 2010

Status update

Hela gårdagen spenderades på sjukhus och det har även denna dag att göra. Min man verkar lite bättre villket känns positivt men eftersom de ännu inte vet vad han drabbats av så är det fortfarande mycket som känns osäkert.

Än så länge har de bara kunnat utesluta vissa virus men inte kommit fram till vad som orsakar hans minneproblem, balanssvårigheter m.m. men de tror att de kommer veta mer imorgon när de får svar på de senaste proverna så jag håller tummarna för det.

Har iallafall ordnat med sjukintyg och annat administrativt så allt sådant är klart för tillfället så det är rätt skönt åtminstone.

Nu ska jag även försöka komma mig för att presentera en vinnaren i tävlingen jag haft i samarbete med frozza. Kan dock inte lova att vinnaren kommer presenteras ikväll...

9 kommentarer:

  1. Hoppas ni får veta mer imorgon. Det blir oftast en lättnad när man iaf får veta orsken, även om det inte alltid är roligt.

    Svar: Mycket dåligt!

    SvaraRadera
  2. sv: jaa micro är superskönt att ha! :D har du ingen micro? kram!

    SvaraRadera
  3. Vad bra att han är lite bättre. Hoppas att de kommer på vad som är fel!

    Kramen!

    SvaraRadera
  4. Sv: Tack du! :)
    Ja, det är bättre än inget :)
    Hur är det med dig då? :)

    SvaraRadera
  5. Hoppas din man blir bättre snart!!

    sv: ja det är skönt! Tack, jag hoppas det iallafall! Man lär ju vara lagom nervös innan man fått resultatet, hehe.
    Trist att inte ha micro! Den underlättar ju himla mycket. Kram på dig!

    SvaraRadera
  6. jag hoppas för er skull att ni får mer svar imorgon!
    då kan man andas ut lite i alla fall

    SvaraRadera
  7. Svar: ja ett paket var dock till hästen;P

    precis, men hoppas ni får veta något snart!:)

    /E

    SvaraRadera
  8. Nja det tog 2 timmar, men det var intressant så det känns okej :)

    SvaraRadera
  9. Sv: Ja, det var gott med pannkakor :D
    Händer i helgen? :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails