fredag 17 september 2010

Ska snart försöka sova...

Ska snart försöka sova, är helt slut. Har varit en fruktansvärd veckan... Men mina svärföräldrar och min mans syskon har varit ett stort stöd och jag har försökt svara på några av era kommentare för att fördriva tiden liten så jag ska kunna somna i natt. Ska iväg till sjukhuset imorgon så ska snart försöka sova. Har spenderat hela den här veckan på sjukhus men en stor eloge till personalen på St. Görans och KS i Solna som verkligen varit superbra och otroligt förstående och kompromissvänliga. Stort tack till alla som stöttat mig under dennna vecka...

Glöm inte bort att tävla: Tävla om valfri vinst från varumärket frozza eller Sally Hansen här.

11 kommentarer:

  1. Nej men fy så hemskt :( Hoppas verkligen allt löser sig. Dem vet alltså inte vad felet är? :(

    SvaraRadera
  2. Ja dte var synd, men men.

    Tråkigt med besök på sjukhsuet, så jag gissar det hänt din man något :( jag hoppas allt blir bra snart!

    SvaraRadera
  3. Lillstumpan! Om det känns bättre kan jag berätta att du inte har varit ensam om läkare och sjukhusbesök denna vecka. Underbart när man har folk runt omkring sig som stöttar en.. Hoppas du "frisknar" fort. Och slipper det jobbiga snart..

    Kramar till dig!

    SvaraRadera
  4. Men gumman vad är det som har hänt? Hoppas det löser sig....

    SvaraRadera
  5. Vilken fin blogg du har! Ska vi följa varandra på bloglovin? =)

    Kram

    SvaraRadera
  6. Men usch vad tråkigt. Är det allvarligt?

    Ja kan man klara av att bo lite mindre och billigare medans man studerar så är det ju bra för att sen kunna förverkliga sina drömmar om boendet.

    SvaraRadera
  7. Söta du!
    Jag skickar ett helt gäng med kramar till dig igen!

    SvaraRadera
  8. oj va jag tänker på dig ska du veta!!!
    kram

    SvaraRadera
  9. sv; Ja det var en trevlig kväll, en tjejkväll med goda drinkar. ;)

    Men oj, vad läskigt! Men hoppas han får god vård nu och att de finner vad som är fel! Tänker er!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails