måndag 13 september 2010

Dopet

Så här såg det ut där vi var på dop i helgen. Var min mans brorson som döptes. Det var som sagt ett väldigt trevligt dop som jag inte tänker bjuda på fler bilder från än så här då jag inte visar bilder på släkt och vänner, vill de vara med på bild på nätet får de lägga ut bilderna själva.=)

Något som var lite roligt var att min mans brors frus pappa (invecklat där) kom fram till mig och berättade att han sett mig på TV. Ni kan läsa mer om det här. Förstår inte att han kände igen mig, vi har inte träffats såå många gånger och jag skulle aldrig ha kännt igen honom på TV ens om han presenterats med namn. Sen är jag iofs sämst på att komma ihåg folk tyvärr...

Nej nu ska jag springa iväg och hämta ett paket och sen blir det till att plugga lite till.

Glöm inte bort att tävla: Tävla om valfri vinst från varumärket frozza eller Sally Hansen här.

21 kommentarer:

  1. Nja, filmen var inget hitt :(

    SvaraRadera
  2. Vad trevligt med dop!

    sv. Tack så mycket :D

    SvaraRadera
  3. Sv; ja det var verkligen skit kul att få åka med när dem körde folkrace :), man fick värsta adrenalin kicken :)

    SvaraRadera
  4. vad fint det såg ut :D

    sv: åh vad skoj med paket :D nelly har ju så fina kläder! jag har precis kommit hem, var en lång dag i skolan och sen var vi iväg o köpte en mikro =) nu ska jag laga mat! :D kram!

    SvaraRadera
  5. Jo söndagar är ju gärna en slödag och man orkar inte göra mycket mer än att slappa och det var riktigt skönt. Men behöver lite mer vila känner jag. Kroppen är inte med mig alls. (har ju reumatism).

    Jag är likadan, jag kan ha ett namn men inget ansikte och ett ansikte utan namn och sen kommaihåg vilka som är vilka med mitt teflonminne hahaha.

    Oj bor ni i en etta...det är strongt. Hur klarar ni av det?

    SvaraRadera
  6. Haha, aa.. Det där lät lite invecklat ;)

    SvaraRadera
  7. Det kan du vara glad över :P Om du ändå vill se kan du göra det här. http://www.kanal5play.se/program/play/kungarnaavtylosand-s01e01

    SvaraRadera
  8. Nej jag tycker att den the body shops makeup borttagning iritterar lite, den svider....

    Såg inlägget om din namsdag, tänkte efter och för mig går du under namner Kashaya, har aldrig tänkt på vad du heter på riktigt. Så vad heter du :)?

    SvaraRadera
  9. Det är så himla mysigt med dop!

    SvaraRadera
  10. Vinnaren av dagens blogg är utsedd nu, gå in och titta om det var du som vann! Om inte så kommer det en ny chans imorgon! :D

    SvaraRadera
  11. Ok , intressant :D jag vill åxå plugga men vet fortfarande inte vad ja vill :(

    Jag ska se typ gladiator, har aldrig sett den.
    Har du sett den?

    SvaraRadera
  12. Jag brukar inte heller lägga ut bilder på vänner och familj, om de inte säger att det är okej :)

    SvaraRadera
  13. Mysigt med dop :)

    Haha kul att vara med på tv :)

    Ja plats fick vi, men jag han inte :/

    ja absolut :)

    SvaraRadera
  14. Inte illa att bli igenkänd från TV. Kollade på klippet och du det var inte många sekunder man såg dej, hehe!

    Hoppas du får en fin dag!

    SvaraRadera
  15. Vinnaren från dagens blogg finns uppe! Kika in om det var du som vann ;) Annars får du gärna vara med och tävla igen i den nya tävlingen Länk finns här under:*
    http://vadfanskajagheta.se/2010/september/tisdag-dagens-blogg-1.html#comment

    SvaraRadera
  16. kul med dop!
    lycka till med allt plugg
    kram sötnos

    SvaraRadera
  17. Ser verkligen vackert ut :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails