torsdag 2 september 2010

Pratern

Jag framför ingången till Pratern och Riesenrad (Parisehjul från 1897) som varit med i filmen Den Tredje mannen och bondrullen The Living Daylights



Jag med en ros av silkespapper som min man vann


Ok, jag är barnslig. Jag vet.=)

Coolaste clownen, eller vad säger ni?
När vi var i Wien besökte vi självklart även tivolit Pratern som ligger i området Grüner Prater som känns lite som Stockholms Djurgården. Det fanns massor med fina grönområden tyvärr var där även gott om knarkare så vi gick bara och strosade inne på själva tivoliområdet bland barnfamiljerna.

12 kommentarer:

  1. oh tivoli we like!! :)

    nej det är tråkigt att behöva göra det, och jag hoppas jag slipper göra det fler gånger! :)

    SvaraRadera
  2. Vilka fina bilder, är de tagna i Wien?

    SV: Ja, det ska bli en underhållande helg, massor att göra :-)

    SvaraRadera
  3. ja denna veckan har varit helt ok :)

    Jag gillar inte heller tandläkaren huua!
    Fina bilder från tivolit!

    SvaraRadera
  4. Åh, mysigt med karuseller :p

    SvaraRadera
  5. Ja än så länge ser det mörkt ut, inget mail ännu. Och imorgon hinner jag inte hämta den... men jag kopplar gärna av med en skönlitterär bok med

    ha tv-problemet löst sig?

    SvaraRadera
  6. hehe bra att du e barnslig de e ja me=)
    kram å ha en toppen fin torsdag

    SvaraRadera
  7. mysiga bilder :D

    sv: ja verkligen:) speciellt denna, älskar lukten! och den sitter i så länge med:)

    E allt bra med dig? kramar

    SvaraRadera
  8. ååh lovely!!

    Längtar redan till nästa sommar!

    SvaraRadera
  9. Nej det är aldrig fel. Nöje gillas mer. Kommer säkert fatta det bättre än boken :)

    Vad skönt det funkar igen, vad var felet?

    SvaraRadera
  10. ser ut som ett roligt besök :)

    /neafoshoo

    SvaraRadera
  11. Nej det är verkligen inte alls fel. Bra med telenor, då får man en ny när man förlänger :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails