torsdag 5 augusti 2010

Ska nog sätta mig på balkongen ett tag...

Dagens: Hårband H&M, top köpt på Pimkie i Wien, jeansshorts VeroModa, skor Ecco och armband second hand.

Nu har jag städat och plockat och känner mig riktigt duktig. Har t.om. rengjort ugnen. Jag som annars aldrig städar annat än när min man är med och t.om. då måste han säga åt mig vad jag ska göra... Inget fan av att städa som ni kanske förstår?;-)

Nu tänkte jag iallafall sätta mig på balkongen med min bok (Anonyma skoälskares klubb) och njuta av dagen sista solstrålar.=)

7 kommentarer:

  1. Man tackar!!Japp bilderna komemr har bara inte haft ork;)

    SvaraRadera
  2. Jag skulle också behöva städa lite. Kanske tar tag i det imorgon eller så =)

    SvaraRadera
  3. hahaha sådär noggrann var inte jag! tycker vi säger att det blev en delad plats ;D

    SvaraRadera
  4. sv. haha, jo 3 vykort har jag nog råd med =) hoppas allt e bra med dej!

    SvaraRadera
  5. fin bild!
    Vad duktig du är som rengjort ugnen,det skulle jag också behöva göra!

    SvaraRadera
  6. sv; tror nästan att den var bättre än ettan! Gillade den riktigt mkt =)

    SvaraRadera
  7. Nej usch städa är verkligen ingen höjdare :/ Jag försöker mest att plocka upp så ofta som möjligt och bara göra det allra nödvändigaste haha.

    Nu var det verkligen, verkligen längesen. Försöker mig på en riktig nystart med ny blogg och allt, får bara hoppas att det går vägen hehe men nu har jag verkligen bestämt mig :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails