onsdag 4 augusti 2010

Sitter och myser med ett glas vin och lite TV-serier


Dagens: Linne Juicy Couture, kjol Tiffany Alana, skor Depeche, väska Lindex och halsband vintage.

Hela natten och förmiddagen så öste regnet ner här men som ni ser på första bilden så blev det fint sedan fram emot eftermiddagen. Jag hoppas solen håller i sig nu ett tag, vore skönt med lite mer sommar innan det blir höst på riktigt.

Nu sitter jag och myser med ett glas vitt vin och kikar på TV-serier på datorn för min man är på after work med några av sina arbetskamrater. Ska fortsätta med mitt serietittande nu så ni får helt enkelt roa er utan mina uppdateringar en stund. Hoppas ni inte får allt för tråkigt.;-)

8 kommentarer:

  1. Ah nej det är man inte så intresserad av om det inte är super akut :)

    jag tänkte dricka vin med, men då magen bråka innan idag fick jag snällt hoppa över, kan ta det imorgon istället.

    SvaraRadera
  2. sv: visst är den ;D

    du passar i gult, det är de inte många som gör!!!

    SvaraRadera
  3. vin och tv-serier är ju inte en helt fel kombination :)

    SvaraRadera
  4. Som "Miss C" skrev: Du passar i gult! :D

    SvaraRadera
  5. Ja det blev ju fint väder tillslut :)

    mysig hemmakväll :)

    sv: Ja tacos är jättegott!
    hehe det kan behövas, tar sån tid att läsa allt.

    Ja det är det, det är så svårt att kasta saker, amn tänker alltid att man kanske ska ha edt nån gång igen...

    haha aa den måste göra det :P

    SvaraRadera
  6. Great look... love your vintage necklaces!

    SvaraRadera
  7. låter som en toppen skön kväll. kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails