onsdag 18 augusti 2010

Museum






Vi gick även till både Naturhistoriska och Konsthistoriska. Båda var roliga men Naturhistoriska blev lite väl mycket efter ett tag, uppstoppade djur luktar jäkligt illa i värmen kan jag säga.

Konsthistoriska hade dessutom ett trevligt café med supergoda tårtbitar men kaffet var inget vidare faktiskt.... Lite blaskigt.

Dock var vi aldrig in i det tredje museumet som låg på samma ställe, Museum Quartier, villket jag ser nu att vi så klart skulle ha varit då de hade en utställning om brittiskt mode.

8 kommentarer:

  1. du skulle satt dig på elefanten :)

    ja horoskop kan bjuda på många skratt :)

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket! Jag trivdes :)

    SvaraRadera
  3. hehe ja det är inte speciellt varmt här på morgonen och kvällen. hade tre grader för någon morgon sedan...fick skrapa rutorna på bilen :/

    SvaraRadera
  4. HAHAHAHAHAHA uppstoppade djur luktar illa i värmen hahahha det lät roligt men kan tro det!

    SvaraRadera
  5. WOW! love this post so much, just as much as i love your blog! Never fails to disappoint me! Such an inspiration, definitely a daily visit! Hope you can stop by mine sometime :)

    xx
    The Fashion Bloggess

    SvaraRadera
  6. Vilka vackra bilder, det ser väldigt intressant ut!
    / Kram Ida

    SvaraRadera
  7. sv. det e väl massa plugg till jurist?? va bra du e som snart har klarat det! vad ska du skriva om? jag fasade över ex.arbetet men det va roligare än vad jag trodde =)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails