måndag 2 augusti 2010

Frukost

Nu är det dags för mig att äta en sen frukost. Har varit vaken en timme men det var så grått och trist ute idag att jag låg bestämde mig för att ligga kvar i sängen. Nu tänkte jag iallafall få i mig lite frukost innan det är dags att ta tag i dagens bestyr.

Nu är det iallafall slut på semester så nu är jag äntligen tillbaka som vanligt igen.;-) Senare under dagen kommer en recension på handkrämen från Veganlife upp och under veckan ska jag även försöka hinna lägga upp en liten tävling och så ska ni få massor med bilder från semestern.

10 kommentarer:

  1. Hoppas du haft en härlig semester och får en bra dag!
    Kram Ida

    SvaraRadera
  2. hihi eller hur :) hon är en riktig liten buse alltså ! hoppas att du haft en bra semester, skönt att vara tillbaka på jobbet?

    SvaraRadera
  3. Ja vädret är inte så lockande nu:P

    svar: Tack så mycket:)

    nej men det är skönt när det är gjort i alla fall:)

    /E

    SvaraRadera
  4. tackar :)

    de e kanon här me tack =)

    SvaraRadera
  5. Alltså, jag har velat testa någe nytt Kornflakes länge nu, är den sorten gott?

    SV: Tack så mycket! :D

    SvaraRadera
  6. ja vi hade en riktigt trevlig kväll i lördags :)

    SvaraRadera
  7. Hejsan tjejen. Det var öresundsbron i Malmö =)
    Allt bra med dig annars. Nu är semestern över och jobb som vanligt.Kram

    SvaraRadera
  8. Hope you had a stunning holiday hun! xxx

    SvaraRadera
  9. Jag äter något liknande till frukost :)

    SvaraRadera
  10. Det blir roligt att se alla bilderna när du har lagt upp dom =)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails