måndag 30 augusti 2010

Lite nya jeans

Jeans från Only. (Lutar mig mot väggen så vinkeln på bilden blev lite konstig)

Jeans från Only

Cheap Monday Jeans
På vägen hem från universitetet idag så åkte jag och hämtade ut tre par jeans som jag köpt på rean hos Nelly. Kan behövas lite nya jeans nu när det börjar bli kyligt ute.

Nu ska jag ta börja leta lite information om ett ämne som jag ska hålla ett muntligt framförande om nästa vecka, wish me luck!


Kommentera gärna min Back to school outfit om ni inte redan gjort det.=)

10 kommentarer:

  1. Tack, är riktigt nöjd med den :)

    ja man vet ju aldrig vad som händer till på fredag, förhoppningsvis inget men man vet aldrig.

    skall kolla om jag har din mail kvar så jag kan skicka över mitt nummer

    SvaraRadera
  2. sv: ja min söndag var suverän :)
    Det kan jag förstå! Skönt lixom :) Vad hittar du på idag då ? kram!

    SvaraRadera
  3. Snygga jeans : )

    ja jag skall ta tag i en bok på engelska imorgon, längtar verkligen :(

    skickar iväg ett mail nu. kram

    SvaraRadera
  4. gillar dom där cheap monday jeansen :D

    SvaraRadera
  5. ja eller hur! jag älskar det :D

    SvaraRadera
  6. idag har jag varit och gymmat imorse och nu kom jag precis hem från en promenad med hunden :) själv då, hur har din dag varit?

    SvaraRadera
  7. å så snygga byxor gillar de sista bäst!
    ha det toppen

    SvaraRadera
  8. härligt med lite nytt i garderoben :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails