tisdag 3 augusti 2010

Recension av Pumpa Handkräm från Veganlife.se

Nu har jag hunnit testa den här handkrämen i några veckor och bildat mig en uppfattning om den så nu tänkte jag att ni ska få höra vad jag tycker om den.


Så här beskrivs produkten hos Veganlife.se: En prisbelönt reparerande och vårdande handkräm som verkligen hjälper mot torra händer. Krämen innehåller ekologiska oljor och extrakt som tillför huden fukt och främjar hudens läkande. Jojobaolja har en liknande fettstruktur som hudens egna fetter och tränger ner i huden på djupet och ger huden en mjuk och len känsla.
Vårdande: pumpafröolja med högt innehåll av vitamin A (betakaroten), C, E och K plus zink som hjälper till att skydda händerna mot påfrestningar.
Läkande: En perfekt blandning av ekologisk pumpafröolja och lakritsextrakt som hjälper till att släta ut huden och förebygga åldersfläckar.



Min bedömning av prdodukten:
Pumpa Handkrämen har en skön konsistens och går lätt in i huden. Händerna blir mjuka utan att kännas kladdiga och krämen doftar milt och inte alls för starkt. Jag blev verkligen supernöjd med den här handkrämen som förvandlade mina torra och narriga händer till mjuka och lena efter bara några dagars användning. När jag råkade ta lite mycket av krämen någon gång så smorde jag även in mina torra armbågar med den och gissa om jag blev förvånad när min högra armbåge som varit torr och sprucken under flera års tid faktiskt nu är helt perfekt. Hade verkligen provat alla krämer på den armbågen och inget hade hjälpt.

Kan starkt rekommendera er alla den här handkrämen, den är helt underbar! Du hittar den här och för 150 kr blir en tub innehållandes 113,4 g din och krämen är 100% vegan, /vete & glutenfri.


15 kommentarer:

  1. Nej men vad kul att den hjälpte så bra :D

    SvaraRadera
  2. åå den låter ju jättebra :) får se om jag har råd med den sen.

    sv. Ja det va ett riktigt kap :)

    okey :) vad skönt

    SvaraRadera
  3. ja, de e lika kul varje gång :p

    SvaraRadera
  4. ja det är verkligen ett måste :)

    den där låter ju toppen :)

    SvaraRadera
  5. va gör du för skoj då

    SvaraRadera
  6. SV: jag har haft det ett tag men tränar inte med honom varje gång jag är på gymmet utan bara några gånger i månaden :)

    SvaraRadera
  7. Verkar riktigt bra. Själv använder jag elizabeth arden 8h creme till princip allt - tror jag får svårt att sluta med den, har föjt med mig i åratal.

    SvaraRadera
  8. sv. Ja det va jobbigt men nu e jag frisk å tillbaka på jobbet igen =)

    SvaraRadera
  9. Hej! ska verkligen njuta nu sista veckan!
    Hoppas du har de fint?

    SvaraRadera
  10. Vad roligt att krämen var så bra!
    / Kram Ida

    SvaraRadera
  11. haha dne bilden har blivit lite av min favorit med *s*

    SvaraRadera
  12. Den krämen låter bra.
    Det är viktigt att de inte doftar för starkt för det gillar inte jag.

    SvaraRadera
  13. Haha ja visst var det sött?! ;D

    SvaraRadera
  14. fin blogg :) Läs å kommentera gärna min ;)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails