fredag 27 augusti 2010

Tänka sig...

jag verkar få rösta i år med!

10 kommentarer:

  1. ja jag gillar också baileys..det är götta :D men dior mascaran hade inte suttit fel heller ;)

    SvaraRadera
  2. bra! ser fram emot valet=) kram söt

    SvaraRadera
  3. jag får rösta nästa gång :p
    /neafoshoo

    SvaraRadera
  4. Sv; ja det är riktigt gott, barnsligt gott :)

    Fin blogg du har :)

    SvaraRadera
  5. Svar: Jag har pluggat till socionom :)

    Det där kuvertet har jag inte fått ännu ;p

    SvaraRadera
  6. Jag har inte fått mitt än, utan det beräknas komma i nästa vecka :-) Och självklart ska jag rösta. Det blir KD för min del, själv då?

    SV: hur gick det med tvätten? :-)

    SvaraRadera
  7. sv: du borde köpa dem! ;) Jag läste ut "den dagen min dotter blev galen" idag och den är riktigt bra. rekommenderar den varmt :) håller på att läsa den andra nu o den verkar lika bra. Kram på dig :)

    SvaraRadera
  8. haha japps, e du singel för då kan ja hjälpa till me att ragga åt dig haha

    SvaraRadera
  9. Tackar:), det var det också - otroligt härligt!

    Spännande med val snart, jag får rösta för första gången!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails