onsdag 20 april 2011

Recension: ES P2504 Lösögonfransar från KKcenterhk


För ett tag sedan fick jag hem lite lösögonfransar från KKcenterhk för att testa och nu tänkte jag att ni skulle få en recension.

De fransar jag testade var av märket ES. Jag tycker fransarna är riktigt fina och de sitter bra. Dessutom är det otroligt bra pris på dessa. Det finns flera olika modeller att välja på fransarna beroende på vilket resultat man eftersträvar. På bilderna ovan använder jag mig av ett par fransar ur denna förpackning (de är tillklippta för att bättre passa min ögonstorlek). Tar du av fransarna försiktigt så går de att återanvända.

Det är lite pilligt att få fransarna på plats om man är ovan men övning ger färdighet.=) 

Rekommenderar dessa fransar till er som vill ha fina lösögonfransar utan att behöva betala så mycket för dem. Jag är riktigt nöjd!

A while ago I got some false eyelashes from KKcenterhk to try out and now I thought I would give you a review.

The eyelashes I got was from the brand ES and I think they are of good quality and they have a nice fit and looks good on. The price is also really good. You can choose from different models depending on which result you are after. In the pictures I'm wearing a pair of false lashes from the ES P2504 box (I have cut them to fit my eye). If you take them off carefully you can re-use them.

And yes.. If you don't normally wear false eyelashes it is a bit tricky to get them in place but "practice makes perfect".=)

I recommend these to everyone that wants nice false eyelashes that doesn't cost to much. I'm really happy with these!

12 kommentarer:

  1. Sv: Ah okej :)
    Nej, ska också bara ta det lugnt, träffa lite vänner och familjen och så. :)

    SvaraRadera
  2. Choklad är gott och gratis är fint=)?

    Får vi hoppas att vi blir antagna? :D

    SvaraRadera
  3. vad fint det blev! ser verkligen fylligt ut utan att se alls överdrivet ut. kanonsnyggt!

    SvaraRadera
  4. sv: kul att du är med och tävlar om att bli dagens blogg :D

    SvaraRadera
  5. sv. så kul att du är med och tävlar om smycket :D

    SvaraRadera
  6. hejsan!
    jätte fin blogg du har :)
    Skulle undra om du ville titta in på min blogg och se mitt videoinlägg och skriva en liten kommentar om vad du tyckte och om jag behöver tänka på något!
    Skulle underlätta en hel del :)

    här är länken... http://demzzizbooii.blogg.se/2011/april/godmorgon-2.html

    Kram! :D

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails