tisdag 12 april 2011

Elle & Tampons for free


Idag landade nyaste numret av Elle och en ask med tamponger från Tampons for free i min brevlåda så nu kan jag iallafall roa mig med att läsa Elle nu när jag är sjuk. 

Min man hann inte hämta mitt paket på Posten igår men det var lika bra för idag kom det två nya avi så nu kan jag skicka honom att hämta tre paket.=) 

Today I got Elle and box of tampons from Tampons for free in my mail so now at least I have a good magazine to read when being at home sick. 

My husband didn't have the time to go to the Post office for me yesterday but that's just as good since I got to more letters to pick up today.=)

17 kommentarer:

  1. *haha* låter som när jag skickar min att hämta :-D

    Bra med hållna tummar, inte kul att slänga på tippen kände vi den är ju fräsch o fin så vi får la se :-D

    ha en toppentoppendag

    SvaraRadera
  2. Jo jag med :(
    Börjar bli olidligt nu..

    SvaraRadera
  3. det är bara fint! :D själv? :)

    SvaraRadera
  4. jo jag håller med dig! hon är bara superkonstig. :/

    SvaraRadera
  5. Jag fick med gratistamponger! =)
    Du kan få två autografer för att du är så söt!!
    Jaaa ska vi inte ta en glass ihop?????

    SvaraRadera
  6. sv: det tycker jag verkligen :) hehe

    SvaraRadera
  7. Ja jag får lägga upp ett klipp snart då =D

    Åh jag har också fått ELLE idag, men jag hämtar ut posten i expeditionen och dom hade stängt nu =(

    SvaraRadera
  8. Haha, ja.. :).
    Kul att jag kan vara förebild åt nån iaf :D

    SvaraRadera
  9. Tidningar är viktigt när man inte mår bra :)
    Vad kul med flera paket!

    sv: Ja det va kul :) Jag shoppar inte så ofta så det behövdes.

    SvaraRadera
  10. tråkigt att vara sjuk. krya!
    /neafoshoo

    SvaraRadera
  11. det gick sådär kan jag väll säga :/ kunde gått bättre. Men man ska inte vara för deppig, då går det aldrig :p

    SvaraRadera
  12. Nämen, vad bra med gratis tamponger! Tack för tipset!!!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails