onsdag 6 april 2011

Undra om jag kommer att ångra mig?

Bild: OCAL clker.com

Imorgon ska jag göra något som jag aldrig trodde att jag skulle göra.... Jag ska vara hårmodell! Ge frisören fria tyglar, undra om jag kommer att ångra det beslutet?

Tomorrow I will do something I never thought I would do... I'm going to be a hair modell. I wonder if I will regret letting the hair dresser decide what do do with my hair without me interfering?

Glöm inte bort att tävla:

Tävla här om ett fint vårörhänge från Zoë's. (Du behöver inte ha blogg för att delta).
Just a reminder to my Swedish readers about an ongoing giveaway.

25 kommentarer:

  1. spännande, men samtidigt lite nervöst ...:)

    Kul och se bild sen :)

    haha ja det var väl oväntat med en jeanskjol *haha*

    SvaraRadera
  2. Ja det tycker jag med, jag har höga förväntningar på böckerna =)

    Lycka till med att vara hårmodell! Det skulle inte jag våga ^^,

    SvaraRadera
  3. Ja, det tycker jag aboslut att du ska läsa! Det finns så mycket bra böcker :)

    SvaraRadera
  4. tack :) vad kul att gå o klippa sig :D hoppas det blir bra :D

    SvaraRadera
  5. Men gud vad kul! :D Det har jag funderat på att vara flera gånger!! Du får lägga ut en bild på hur det blev. ;)

    SvaraRadera
  6. Det tror jag inte du gör! Om inte annat är du en erfarenhet rikare :)

    SvaraRadera
  7. sv: tack så mycket! :)
    ja de kommer verkligen komma till användning! :D

    SvaraRadera
  8. Åhh! Vad spännande! Det blir nog jättebra ska du se, de brukar ju veta vad de sysslar med :)

    Ha en fin dag!
    Kram

    SvaraRadera
  9. Jisses va spännande och va vågligt av dig!

    SvaraRadera
  10. Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:
    http://vadfanskajagheta.se/2011/april/torsdag-dagens-blogg.html#comment

    SvaraRadera
  11. Oj det låter lite otäckt, men de kan säkert sin sak och du kommer säkert bli supernöjd. Jag skall oxå till frissan imorgon då är det slingning som gäller av en elev. Jag är första riktiga kunden;) hihi kommer kanske hem med en annan färg;) Kramar

    SvaraRadera
  12. Vad spännande!
    Du visar väl upp resultatet sen?

    SvaraRadera
  13. Jag tror inte du kommer ångra dig, jag hade håret ner till rumpan förut men för två år sedan ville jag ha förändring och kapa det till käken, sen dess har jag exprimenterat massor och senast idag var jag och gjorde en helt crazy haircut, bilder kommer sedan :D

    SvaraRadera
  14. Ojj vågat.... håller tummarna för dig!

    SvaraRadera
  15. Dagens blogg är utsedd, kika in om det blev du och anmäl dig till den nya omgången! Kom ihåg, du får gärna anmäla dig igen även ifall du vann!! Snabblänk: http://mmeeli.blogg.se/2011/april/torsdagens-vinnare-ny-omgang.html
    KRAM

    SvaraRadera
  16. Nu är vinnaren av en väggtext utsedd, kika in och kolla om det var just DU som vann! :)

    Om det inte var det så håll utkik, snart kommer en ny tävling i samarbete med Textarna upp på bloggen. Och andra tävlingar är också igång på bloggen just nu!

    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
  17. Gillar konstiga och annorlunda namn, där har man snubbe ingenting att säga till om, haha ;)

    Slackware? Vad är det?

    SvaraRadera
  18. Jag tror nog att det kommer bli bra,det är kul att ändra frisyr då o då ,man känner sig som en ny människa :)

    SvaraRadera
  19. oo shit du måste berätta hur de gick sen! kramar!!

    SvaraRadera
  20. Åh vad kul och spännande! Närå du kommer nog inte ångra dig och det växer ut, det är ju bara hår som jag brukar säga.

    SvaraRadera
  21. Love purple and pink earrings

    SvaraRadera
  22. tack! alltid kul med förändringar!:)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails