lördag 2 april 2011

Time to get ready?


Igår såg det ut så här när jag gjorde mig redo för årets inventors dinner (nope inte jag som uppfunnit något). Blev sent igår, helt död, tänkte inte göra något alls idag...


Yesterday it looked like this when I where getting ready for this years Inventors dinner (no I didn't invent anything). The night got late so I feel more dead then alive today. Planning to do nothing at all this evening...

Glöm inte bort att tävla:

Tävla här om ett fint vårörhänge från Zoë's. (Du behöver inte ha blogg för att delta).
Just a reminder to my Swedish readers about an ongoing giveaway.

17 kommentarer:

  1. tack så mkt :D & detsamma!
    snygg klänning:)

    SvaraRadera
  2. oh ja de skötte sig mycket bra idag och vann över hammarby :)

    SvaraRadera
  3. sådär ordningsamt ser de INTE ut när jag skall göa mig iordning haha ^^

    vilken underbar klänning! :)

    SvaraRadera
  4. Hej och hå vad mycket smink du har!

    Jag ska vara här i tre månader :)

    SvaraRadera
  5. sv: ja jag har haft det mycket trevligt :)
    Hur har din helg varit? :)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Du blev veckans blogg hos mig och kommer ligga länkad till nästa söndag :)

    SvaraRadera
  7. Dagens blogg är utsedd, kika in om det blev du och anmäl dig till den nya omgången! Kom ihåg, du får gärna anmäla dig igen även ifall du vann!! Snabblänk: http://mmeeli.blogg.se/2011/april/helgens-vinnare-ny-omgang.html
    KRAM

    SvaraRadera
  8. svar: Jätte kul att du ville vara med i helgens blogg en vinnare är nu uttagen så går in och kolla om det är du, om det inte är det så passa på att anmäla dig till morgondagens tävling och ha en chans till:)
    kram

    SvaraRadera
  9. vinnaren av det valfria smycket är utsedd!
    Oavsett om du vunnit lr inte så har jag dragit igång en ny tävling där du kan vinna ett nytt valfritt smycke :) ( eller samma som du försökte vinna tidigare såklart ) ! Så du får supergärna vara med igen =)
    Klicka här underför att komma till den nya tävlingen:
    http://vadfanskajagheta.se/2011/april/tavling-35-vinn-valfritt-smycke-fran-bstor.html#comment

    SvaraRadera
  10. Hoppas du hade en bra kväll!
    / Kram Ida-www.lippstick.se

    SvaraRadera
  11. jo det är en asbra sida :) har du haft en trevlig helg annars? :D

    SvaraRadera
  12. Jag fixar med lite saker till mobilen =)
    Men sen ska det sovas! :)

    SvaraRadera
  13. Det ser ut att ha varit mycket jobb med förberedelserna :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails