torsdag 7 april 2011

Äntligen hemma

Lång dag idag. Tid för klippning kl. 9:00, lunch med min man och några arbetskamrater till honom och sedan hem till min svåger för en middag med hans familj och svärfar som är på besök i Stockholm.

Nu tänker jag ta ett glas vin, kika på Supernatural och ta det lugnt.. Bilder på nya frisyren kommer troligen upp imorgon. Hon som klippte mig försökte övertala mig att ställa upp som modell på tisdag igen när de ska färga eftersom jag hade så perfekt hår för det. Lovade höra av mig men tror inte jag känner mig sugen på att färga håret.

Long day today. First I had a time for a haircut at 9:00 a clock in the morning and then I had lunch with mu husband and some of his co-workers. After that we went over to my husbands brother for a dinner with his family and my father in law that is staying there when he's visiting here in Stockholm.


Now I'm going to relax with a glass of white wine and an episode of Supernatural. You will probably going to get to see some pictures of the new haircut sometime tomorrow. The girl that cut my hair tried to talk me into being a hairmodel on tuesday as well. They are going to do coloring then and she thought my hair would be perfect for that. I promised to get in touch with her but I don't think I feel like coloring my hair.

Glöm inte bort att tävla:

Tävla här om ett fint vårörhänge från Zoë's. (Du behöver inte ha blogg för att delta).
Just a reminder to my Swedish readers about an ongoing giveaway.

12 kommentarer:

  1. Jag tar den imorgon .D

    Allt bra ikväll? :)

    SvaraRadera
  2. ja visst är dom snygga :D ska bli spännande att se hur din frisyr ser ut :)

    SvaraRadera
  3. blev du nöjd med håret? :)

    sv : ja ja tycker också gult är fint :D

    SvaraRadera
  4. Can't wait to see your new hair! I wouldn't color my hair either unless I really wanted to. Don't let her talk you into something you don't want to do!

    SvaraRadera
  5. sv: dom är riktigt fina! :D ja, det är dom verkligen!! :)

    SvaraRadera
  6. sv: Vad kul, lycka till!
    Allt bra ikväll? =)

    SvaraRadera
  7. Vad är det för speciellt med det?

    Jodå, rätt slitigt bara. Själv?

    SvaraRadera
  8. Dying to see your hair hun! Happy Thursday xx

    SvaraRadera
  9. tack!

    Okej haha. Modigt av dig! Det blir säkert jättebra =)

    SvaraRadera
  10. Vinnaren av dagens blogg är korad! Kika in på min blogg för att se om det var du! :) Om du inte vann är det bara att anmäla sig igen, lika stor vinstchans för alla eftersom att jag lottar vinnare.

    Kramar!

    SvaraRadera
  11. Svar: Nä men eller hur? Jag tror det säljer MINDRE kläder :)
    Vad spännande det ska bli att se hur du blev i håret, blev du nöjd?

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails