fredag 29 april 2011

Fredagsmys!


Onepiece from Ziperall.

20 kommentarer:

  1. Ooh, hade också velat ha en sån! Så mysigt!

    SvaraRadera
  2. Ah du har hakat på one piece trenden ser jag, tänkte köpa men tyckte de var för dyra..
    Jaa påskliljor är vackra o helgen har vari kanon..

    SvaraRadera
  3. åh en sån skulle jag verkligen velat ha!

    SvaraRadera
  4. Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:
    http://vadfanskajagheta.se/2011/april/fredag-dagens-blogg-4.html#comment

    SvaraRadera
  5. I den blir det garanterat myyyyyyyyyyyys!! nu är jag tillbaka o önskar Glad Valborg, påsken gick sin kos o jag blev sjuk sen men nu så :-D

    SvaraRadera
  6. sv: tack :D
    Okej spännande! :) kommer du visa allt i bloggen? :)

    SvaraRadera
  7. vilken fin Onepiece :)
    the Reef var faktiskt ingen höjdare, tyckte inte den var bra :p

    SvaraRadera
  8. Dagens blogg är utsedd, kika in om det blev du och anmäl dig till den nya omgången! Kom ihåg, du får gärna anmäla dig igen även ifall du vann!! Snabblänk: http://mmeeli.blogg.se/2011/april/utkast-april-29-2011.html#comment
    KRAM

    SvaraRadera
  9. skratta är aldrig fel :)

    ja lampan är skit cool :)

    SvaraRadera
  10. Ser så satans gosiga ut!!! Vill ha!! Men är rädd att jag kommer att likna Barbamamman.....

    SvaraRadera
  11. SV: Hehe, kan tänka mig det ja :D

    SvaraRadera
  12. vinnarna av dagens blogg uppe på bloggen nu - kolla ifall det blev du som vann! :)

    SvaraRadera
  13. mysig! :D Jag fick också hem några från chillunited för ett tag sen, men jag har inte kommit mej för att lägga upp kort på dem än :/ hoppas du får en riktigt fin valborgsmässoafton!

    SvaraRadera
  14. Många svenskar som hakar på den trenden med onepiece ;) Vi har ju gått runt med i två år här i Norge så det är kul att det inte har slagit igenom förrän nu i Sverige ^^ För en gångs skull kanske Norge har varit före?

    sv; tack snälla. Har verkligen träffat min drömprins, känns fortfarande overkligt! Hihi.
    Allt bra med dig då söta?

    SvaraRadera
  15. Skönt att mysa omkring i en sån där!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails