tisdag 19 april 2011

Serena Williams kollektion för O.P.I



Här i dagarna kommer Serena Williams kollektion för O.P.I ut i butikerna runt om i Sverige. Samarbetet sträcker sig över fyra turneringar och först ut är Australian Open med lacket Smashin-ing som även kan kombineras med Black Shatter-lacket. Priset i butik ligger på 150 kr.

Jag tror det här kan bli en vinnande kombination, vad tror ni?=)

Serena Williams collection för O.P.I is now reaching the Swedish stores. The collaboration between Serena and O.P.I lasts during four tournaments and first out is the polish Smashin-ing for Australian open. The polish can be combined with the Black Shatter nail polish. 

I think this can be a winning combination, what do you think?

14 kommentarer:

  1. inte vad jag vet än, dudå? :)

    SvaraRadera
  2. svar: kul att du ville vara med i dagens blogg en vinnare är nu utsedd gå in och se om de var du:) om de inte var de så passa på att anmäla dig till morgondagens tävling och ha en chans till:)
    Ett tips är att lägga till mig på bloglovin eller bloggkeen så ser du direkt när det kommer upp nya tävlingar:)
    kram

    SvaraRadera
  3. ja ja vet :) hihi då blir det firas för fullt

    SvaraRadera
  4. Ser snyggt ut.
    Jag shoppade mina opi tillsammans med en kompis och vi beställde från eBay. Mycket billigare där än att köpa här i sverige. Det är ju egentligen ett budgetlack i amerika som blivit värsta lyxlacket här i sverige, hehe!

    SvaraRadera
  5. Men de går inte att ha halsband ;)
    Jag ska nog bara ha små guldörhängen, väldigt små.... Ska glänsa hela jag istället =)

    SvaraRadera
  6. A winning combination, indeed!
    Love that green polish!

    xoxox,
    CC

    P.S. Thanks for all your fabulous comments, darling!

    SvaraRadera
  7. sv: Hihi aa *dreglar* >:

    SvaraRadera
  8. ohh det gröna lacket var riktigt läckert! :D dom kan nog bli snygga ihop!

    Åh vad trist att det inte blir nån resa! Hoppas att ni kommer på nåt annat sätt att fira :)

    SvaraRadera
  9. Ja de får vi hoppas på:) snyggt lack blir säkert görr snyggt med de svarta. Ska du ha stor fest när du fyller? Jag fyller 25 om ca två veckor tiden går snabbt! Sov gott!

    SvaraRadera
  10. Jaa, den guld-lacken ser ju underbar ut!:)

    Visst, den är fin Topless & Barefoot, synd bara att den var så jobbig att applicera.
    :)

    Kramar!<3

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails